Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Anècdota al Pont d'en Gil

  1. #1

    Anècdota al Pont d'en Gil

    Ahir fosquet vaig anar a fer una estona al Pont d'en Gil i em va passar una cosa ben curiosa:

    En primer lloc dir que estava petat de turistes que volien la foto de la posta de sol... Mentre anava des de l'aparcament cap al pont, vaig veure una filleta que estava ben tota sola a les roques que hi ha entre el camí i la costa. Semblava amoinada i vaig deduir que s'havia perdut. Li ho vaig demanar i es va posar a plorar confirmant les meves sospites. Vaig mirar de tranquilitzar-la, li vaig demanar si acabaven d'arribar o si ja estaven marxant d'allà quan havia perdut als seus pares, també el seu nom i la seva edat. Em va dir que acabaven d'arribar i li vaig dir que no ploràs que l'acompanyaria a buscar els seus pares. A mesura que arribavem al pont va començar a veure grups de gent però no veia els seus pares i va plorar encara més. Jo la vaig tranquilitzar de nou dient-li que més endavant també hi havia gent.
    Finalment vam trobar els seus pares i ells el primer que li van dir era que ja era hora de que apareixés. Jo els hi vaig dir que s'havia perdut i ells van i em contesten que no s'havia perdut que la nena estava amb ells
    Jo els hi vaig dir que estava més de 100 metres darrera ells plorant i que si que estava perduda. En sentir aixó van començar a renyar a la filleta dient-li que ells no estaven dispostos a esperar-la cada cop que ella s'aturava. Evidentment ella va tornar a plorar...jo li vaig dir que no ploràs que ara ja els havia trobat i m'en vaig allunyar, sense esperar ni tant sols l'agraiment d'aquells pares, ja que si ho hagués fet, em temo, que encara seria allà esperant.

    És molt trist que aquets pares anteposin la posta de sol al benestar de la seva filla.

    Per ella va aquesta foto, una de les que vaig fer....

    Nombre:  Pont d'en Gil_0003.jpg
Visitas: 98
Tamaño: 501.1 KB


    Fuji X100, ISO 400, f/11 i 42 segons.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Que trist que hi hagi gent així!.
    Quina sensació més desagradable et devíes endur al veure la reacció dels pares!. En fí, que els bombin.

    Foto: una verdadera preciositat. Impecable.
    El fòrum ja no és el que era... ja no ens dónes motius per a criticar.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    No serà tant, Jaume....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Bella foto e interesante anécdota.
    Tienes razón, Joan, en que lo mínimo hubiese sido darte las gracias (aunque "no estuviese perdida").
    La experiencia no la puedo valorar ni juzgar a unos u a otra desconociendo la realidad de la situación. Tal vez si la tenían controlada y la niña era presa de una rabieta, quizás estaba perdida y los padres no quisieron reconocerlo y se pusieron a la defensiva; sea como fuere, tu actuación fue la correcta y con eso me quedo. !Ah, y con la foto!

    No te preocupes Jaume, yo todavía te daré muchos quebraderos de cabeza y motivos de crítica.

  5. #5
    Déu n'hi dó, l'anècdota! Vas fer el que havies de fer, Joan.

    La foto és una veritable preciositat. I em pregunto... per què no la puges a l'apartat de "Fotos a comentar"?

    Felicitats, Joan A.!

  6. #6
    Merci, companys.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Vaja anècdota, Joan!!

    En quant a la fotografia, dir que m'agrada, però la veig massa clara per l'hora o el moment en que està feta.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje

    En quant a la fotografia, dir que m'agrada, però la veig massa clara per l'hora o el moment en que està feta.
    Hi ha una cosa que no acabo d'entendre, Bep. Molt probablement jo estigui mal fixat, però si la foto ens la mirem com el que és (és a dir, una foto) i ens agrada tal com està, per què hem de tenir en compte l'hora o el moment en que està feta com un element de valoració?

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Ara que en Bep destapa el tema, me'n adono que potser la temp. de color està massa freda. Crec que cal tenir en compte l' observació de'n Bep, no sigui que tingui raó i ens agradi encara més amb el canvi.
    No sabem si en Joan A ja ha valorat aquest fet i l'ha desestimat.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •