Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Sprays

  1. #1

    Sprays

    N'he trobat una sense cadires

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Sprays.jpg 
Visitas: 980 
Tamaño: 316.3 KB 
ID: 8724

    ISO 400
    Nikkor 24-70 a 58 mm, f/9
    1/250 sec.

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Quins colors més vius, l'has retocada o va "sortir" així?
    Vas usar flash?

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Guapa, pero ¿puede ser que me falte un trozo de foto por la dcha.?

  4. #4
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Quins colors més vius, l'has retocada o va "sortir" així?
    Vas usar flash?
    Si per "retocada" entens que és el mateix que "editada", llavors sí, està "retocada", és a dir, ajustada de llums, temperatura de color i contrast. Però això com gairebé totes (a excepció d'alguns que de tant en tant fan "only raws" i que aquí al foro en tenim veritables experts. En canvi, si per "retocada" entens que els colors estan manipulats selectivament per donar-los-hi més o menys saturació o lluminositat, llavors no. En aquest cas la foto va "sortir" així. M'entens el que vull dir, Bet?. No sé si m'he sabut explicar correctament.

    No, no està disparada amb flaix. Si hagués fet servir el flaix ho hagués indicat amb les dades de la foto. El motiu de disparar amb una ISO tan alta és perquè la foto està feta en un fred i gris, molt gris, dia de febrer, però era a l'exterior.

  5. #5
    Cita Iniciado por Alfredo Ver mensaje
    Guapa, pero ¿puede ser que me falte un trozo de foto por la dcha.?
    Puede. O por cualquier otro lado, pero cuando la hice busqué el encuadre que más me gustaba. Esto de la composición y encuadre es una visión muy particular de cada autor.
    Última edición por Lafebre; 25/08/2017 a las 17:41

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Si per "retocada" entens que és el mateix que "editada", llavors sí, està "retocada", és a dir, ajustada de llums, temperatura de color i contrast. Però això com gairebé totes (a excepció d'alguns que de tant en tant fan "only raws" i que aquí al foro en tenim veritables experts. En canvi, si per "retocada" entens que els colors estan manipulats selectivament per donar-los-hi més o menys saturació o lluminositat, llavors no. En aquest cas la foto va "sortir" així. M'entens el que vull dir, Bet?. No sé si m'he sabut explicar correctament.

    No, no està disparada amb flaix. Si hagués fet servir el flaix ho hagués indicat amb les dades de la foto. El motiu de disparar amb una ISO tan alta és perquè la foto està feta en un fred i gris, molt gris, dia de febrer, però era a l'exterior.
    Gracies, t'expliques perfectament. Entretots d'aquí poc aconseguireu que no ho fiqui tot dins el mateix sac (retocar, editar, photoshopejar,... :-) De moment em declararé "only raw"-ista, aviam si cola.

    Bet

  7. #7
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Gracies, t'expliques perfectament. Entretots d'aquí poc aconseguireu que no ho fiqui tot dins el mateix sac (retocar, editar, photoshopejar,... :-) De moment em declararé "only raw"-ista, aviam si cola.

    Bet
    Gràcies, Bet. Com veig que vas entendre perfectament per on anava, deixa'm que faci ara un aclariment que no contradiu el que vaig expressar, però ho matisa. En termes generals i en molts cercles, el concepte d'"edició" és molt més ampli del que vaig poder donar a entendre. Es pot entendre com a "edició" fins i tot qualsevol procés de manipulació que vulguis, incloent els clonatges, fusió de varies fotos, retalls del 50%, incorporació o eliminació d'elements, etc, etc. En alguns llocs n'hi diuen "postproducció", entenc que agafat de l'anglès. En altres cercles més restrictius, en canvi, defineixen molt clarament què entenen com a "manipulació" d'una imatge, entre ells Wrold Press Photo

    https://www.worldpressphoto.org/acti...s-manipulation

    La manipulació d'una imatge, però, no és una pràctica recent ni exclusiva de Photoshop. Un dels casos més famosos és la del comisari soviétic Yezhov.

    http://hoaxes.org/photo_database/ima...issar_vanishes

    Però sincerament crec que, al nostre nivell, el veritablement important és que fem fotos, i si després les editem o manipulem, tampoc ve tant d'aquí.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Puede. O por cualquier otro lado, pero cuando la hice busqué el encuadre que más me gustaba. Esto de la composición y encuadre es una visión muy particular de cada autor.
    Disculpa pero no he sabido explicarme. No me refiero al encuadre, sino que (en mi monitor) la imagen tiene un marco alrededor que por la dcha. no aparece, ademas la firma aparece recortada (termina bruscamente en gra). ¿el resto la veis completa? ¿puede ser problema de la resolución de mi monitor?

  9. #9
    Cita Iniciado por Alfredo Ver mensaje
    Disculpa pero no he sabido explicarme. No me refiero al encuadre, sino que (en mi monitor) la imagen tiene un marco alrededor que por la dcha. no aparece, ademas la firma aparece recortada (termina bruscamente en gra). ¿el resto la veis completa? ¿puede ser problema de la resolución de mi monitor?
    Perdona, no he intrepretado correctamente lo que querías decir. No se por qué te ocurre esto, pero si clicas en la foto seguramente te aparecerá en versión completa.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •