Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Gira-sols

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Gira-sols

    Foto feta fa un parell d'anys, que sembla que està acord amb el tema del mes.
    Dades: Iso 100 Focal 53 mm Diafragma f/4 velocitat 1/30 seg. Retallada un poc per la part de baix per fer-la format panoramic
    Nombre:  Girasols-6-Editar.JPG
Visitas: 903
Tamaño: 539.8 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt guapa, Cisco.
    Sembla que està feta a l'hora daurada, no?.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada molt la visió de la foto i l'enquadrament. L'edició, ja no m'agrada tant. Li veig quelcom estrany i irreal, sobretot -però no només- al cel.

  4. #4
    El retall molt encertat.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Vicenç m'agrada el comentari que en fas, però he tornat a processar la imatge dies després (i una vegada comparades) els meus ulls tornen a anar al mateix lloc. M'agradaria, poguessis concretar més o donar-me alguna pista no ser alguna cosa per a on poder fer

  6. #6
    Cita Iniciado por Cisco Dura Ver mensaje
    Vicenç m'agrada el comentari que en fas, però he tornat a processar la imatge dies després (i una vegada comparades) els meus ulls tornen a anar al mateix lloc. M'agradaria, poguessis concretar més o donar-me alguna pista no ser alguna cosa per a on poder fer
    Ciscu, crec que hi ha una forta dominant vermella + una altra, no tan forta, de dominant blavosa, la qualcosa fa que no es pugui tractar com a dominant magenta, sinó que s'han de tractar per separat, amb diferents intensitats. També crec que per aconseguir un millor resultat, primer s'hauria de treballar la foto amb una capa de "curvas", pujant les llums i deixant les ombres allà on quedin. Però, com sempre, això és el que molt probablement jo faria, que no vol dir que sigui el més encertat. Però prova-ho a veure que et sembla.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •