Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 15 de 15

Tema: L'estartit, al capvespre

  1. #11
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Ho vaig entendre així. Però si augmento la llum per "aclarir" la sorra, llavors el cel també s'aclareix i els nuvols perden tota gràcia. No volies dir això?
    A falta de PS vaig provar les funcions HDR de la càmara i la de multiexposició. Aconsegueix una mica l'efecte buscat però no n'acabo d'estar convençuda. Puc pujar les altres fotos
    si no s'entén què vull dir...
    I tant que s'entén que vols dir!. Però no tot es pot aconseguir amb una sola càmera, sense altres accessoris (tres-peus, filtres ND, filtres degradats, etc.), o sense un programa d'edició que pugui compensar, en part, el que no has pogut aconseguir en el moment de la presa, tot i que sempre és molt millor aconseguir el màxim en el moment de fer click.

  2. #12
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Sempre acabeu portant-me a l'hort.... (entenguis "hort" per Photoshop ;-P )

  3. #13
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Hola

    Després d'unes quantes classes intensives de PS i ACR, em fa il·lusió compartir amb vosaltres aquesta fotografia editada per mi, foto que ja coneixeu. Segurament em direu que encara és millorable , que és fosca, ... però jo n'estic força satisfeta (espero que almenys de magentes i verticalitats , estigui bé... ).





    Nombre:  P8101593 nou 4.jpg
Visitas: 14
Tamaño: 465.9 KB

    Sóc consceint de que encara em queda camí per recorrer!
    Us agraeixo a tots els consells que soleu donar-me, i molt especialment al mestre Lafebre, per la paciència infinita que té amb mi.

    Una abraçada,
    Bet

  4. #14
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La sensació d'aprendre i millorar val l'esforç que has fet amb aquesta foto.
    Jo no et dic res més respecte al que tú intueixes que podría encara millorar i, tal com has fet ara, d'aqui uns mesos, si tornes a revisar aquesta foto, ho resoldràs soleta.
    Enhorabona, Bet.
    M'agrada aquest joc !

  5. #15
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Hola


    Us agraeixo a tots els consells que soleu donar-me, i molt especialment al mestre Lafebre, per la paciència infinita que té amb mi.

    Bet
    Gràcies a tu, Bet, per la paciència infinita que tens.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •