Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: L'estartit, al capvespre

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    L'estartit, al capvespre

    La vaig fer pensant en el tema del mes, però un cop ben vista trobo que tampoc hi ha tants elements repetits i prefereixo penjar-la aquí, com sempre.
    La trobo fosca (sorra) i el cel desenfocat potser? Encara em perdo molt amb això d'enfocar cels, hiperfocals, etc...

    Nombre:  P8101593 mod.jpg
Visitas: 288
Tamaño: 197.8 KB

  2. #2
    La idea de la foto i la composició m'agraden força, però estic amb tu que la sorra (i aquesta espècie d'andròmines que hi ha a sobre) queden fosques. En canvi, el cel m'agrada tal qual t'ha quedat. La composició també m'agrada com l'has fet. Encara no tens cap programa d'edició, no?

  3. #3
    Analitzant bé la foto, penso que si en el moment de fer-la haguessis corregit la llum en un punt o un punt i mig en més, possiblement ni li hagués calgut gaire edició.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Snapseed.jpg 
Visitas: 61 
Tamaño: 199.1 KB 
ID: 8671

    Gracies Lafebre.
    Crec que vaig estar massa pendent del cel i no volia aclarir-lo a costa de millorar la sorra.
    Millor així? Ho he processat de forma molt precaria amb la app snapseed.

    Pet cert l'enfoc del cel el veus bé? No es veu desenfocat? Senti insistir però és que no ho tinc clar.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    A mi me gusta mas la corregida. Bonito momento el del cielo (que no se si esta desenfocado o no).

  6. #6
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Snapseed.jpg 
Visitas: 61 
Tamaño: 199.1 KB 
ID: 8671

    Gracies Lafebre.
    Crec que vaig estar massa pendent del cel i no volia aclarir-lo a costa de millorar la sorra.
    Millor així? Ho he processat de forma molt precaria amb la app snapseed.

    Pet cert l'enfoc del cel el veus bé? No es veu desenfocat? Senti insistir però és que no ho tinc clar.
    Sí, no?. Jo la veig millor així però, i tu?. Respecte el cel ja m'està bé així. Això va a gustos, però suposo que en aquest mateix foro hauràs vist veritables preciositats de fotos de companys que en saben molt de paisatges, on els núvols estan moguts, i que busquen aquest efecte en hores de poca llum i/o amb filtres ND per aconseguir una baixa velocitat.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Fantàstica foto per a estudiar.
    Guàrda-la per quan tinguis Photoshop (PS). Val la pena. Aprendràs molt.

    PS apart, aniría be saber les dades EXIF.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Ui, si! M'he descuidat els Exif! Aquí els teniu:

    1/80 s f/3,5 14 mm , trespeus, ISO 200
    Olympus E-M10MarkII

    Aquesta tarda he fet fotos semblants (cel ennuvolat, terra més fosc,...) i he mirat de simplement baixar un punt com diu en Lafebre, Però llavors el cel em quedaba terriblement apagat i sense color. Per tant no sé si interpreto bé el comentari de baixar un punt o un punt i mig la llum.
    Però certament si, m'agrada molt més amb la sorra menys fosca.

    En quant al cel, tot i que moltes de les fotos que veig fetes amb filtres amb ND em tenen fascinada, no era la meva intenció en aquesta foto obtenir el cel mogut. Volia obtenir els núvols definits i vaig pensar que amb 1/80 ho aconseguiria. No crec que estiguin moguts per la velociat sino lleugerament desenfocats. Però baja, honestament, no sé si tinc raó.

    En un post apart us penjaré les fotos d'aquesta tarda perquè tinc un munt de noves preguntes, Espero no cansar-vos...!
    Última edición por Elisabet Marti; 11/08/2017 a las 22:41

  9. #9
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Ui, si! M'he descuidat els Exif! Aquí els teniu:

    1/80 s f/3,5 14 mm , trespeus, ISO 200
    Olympus E-M10MarkII

    Aquesta tarda he fet fotos semblants (cel ennuvolat, terra més fosc,...) i he mirat de simplement baixar un punt com diu en Lafebre, Però llavors el cel em quedaba terriblement apagat i sense color. Per tant no sé si interpreto bé el comentari de baixar un punt o un punt i mig la llum.
    Però certament si, m'agrada molt més amb la sorra menys fosca.

    En quant al cel, tot i que moltes de les fotos que veig fetes amb filtres amb ND em tenen fascinada, no era la meva intenció en aquesta foto obtenir el cel mogut. Volia obtenir els núvols definits i vaig pensar que amb 1/80 ho aconseguiria. No crec que estiguin moguts per la velociat sino lleugerament desenfocats. Però baja, honestament, no sé si tinc raó.

    En un post apart us penjaré les fotos d'aquesta tarda perquè tinc un munt de noves preguntes, Espero no cansar-vos...!
    Uuuuffff! En llegir el teu comentari m'has fet creure que, sense voler, t'havia fet equivocar en el moment de prendre noves fotos per allò que dius de "baixar un punt o un punt i mig la llum". Correcuita, he tornat a llegir què t'havia dit per tal d'esmenar-lo. Però no, el que vaig dir era "corregit la llum en un punt o un punt i mig en més". Vaig suposar que entendries que "corregir la llum en més", com a concepte, volia dir augmentar la llum, no disminuir-la. Em sap greu si m'he expressat de manera poc entenedora

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Ho vaig entendre així. Però si augmento la llum per "aclarir" la sorra, llavors el cel també s'aclareix i els nuvols perden tota gràcia. No volies dir això?
    A falta de PS vaig provar les funcions HDR de la càmara i la de multiexposició. Aconsegueix una mica l'efecte buscat però no n'acabo d'estar convençuda. Puc pujar les altres fotos
    si no s'entén què vull dir...

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •