Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Mistos

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1

    Mistos

    Aquesta imatge ja la vaig pujar fa temps, però amb un fons clar.


    Nombre:  FranchJ_Mistos-639V.jpg
Visitas: 209
Tamaño: 638.3 KB


    Nikon D300 - Nikkor 105mm a 105mm 1/40s. f/?
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    M'agrada molt la foto Jaume.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    A mi també, sobretot les textures.

  4. #4
    No la recordo amb un fons clar, però aquesta m'agrada de tot. Llum, textures, color, composició... i tot i que crec que sobren les brillantors dels bastonets, la trobo una molt bona foto.

  5. #5

  6. #6
    No sé si era aquesta o un altra, però la recordo. Molt bona imatge.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Jaume
    Com diu en Vicenç els brillos molestan un poquet

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Ara en dono compta he superat es 3000 missatges

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    No la recordo amb un fons clar, però aquesta m'agrada de tot. Llum, textures, color, composició... i tot i que crec que sobren les brillantors dels bastonets, la trobo una molt bona foto.
    Què extrany que no recordis aquest tipus de llumins. El "bastonet" era un cilindre de paper encerat !. També els nostres teníen aquest reflex de llum.
    En canvi, al revisar la foto, després del teu comentari, he trobat un detall molt evident, que no m'ha agradat i l'he corregit. A veure si el veus. ( o era això el que volíes dir?)


    Nombre:  FranchJ_Mistos-639Vb.jpg
Visitas: 182
Tamaño: 642.6 KB
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Què extrany que no recordis aquest tipus de llumins. El "bastonet" era un cilindre de paper encerat !. També els nostres teníen aquest reflex de llum.
    En canvi, al revisar la foto, després del teu comentari, he trobat un detall molt evident, que no m'ha agradat i l'he corregit. A veure si el veus. ( o era això el que volíes dir?)
    Aquest tipus de llumins es clar que els recordo. El que no recordo és la teva foto, que dius que anava amb fons clar.

    Ha, ha, sí, es clar que veig el que has corregit, però a aquesta tonalitat blavosa, magentosa o com vulguis dir-li que afectava als bastonets no li vaig donar cap importància en aquesta foto perquè, de fet, podien ser de qualsevol color per la il·luminació. És cert que ara queda més polida, però. Al que em referia era a les brillantors, que si bé no es podran recuperar textures, si més no es podrien baixar d'intensitat. Però no em facis cas. Aquestes collonades (amb perdó) només les comento a les teves fotos, que sé que ets un primmirat amb aquests petits detalls, però que no tenen cap importància.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •