Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Estarà esperant el grana?

  1. #1

    Estarà esperant el grana?

    Jaume, aquest tema no me l'esperava per res. De fet, ni tan sols sé si ho interpreto bé. Pujo una foto que ja havia penjat en el seu temps, però com a foto "de tennis", si mal no recordo. És quelcom així el que vols dir?. Bé, en qualsevol cas trenco el foc i si no és això, ja le trauré.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Estarà esperant el grana?.jpg 
Visitas: 322 
Tamaño: 418.2 KB 
ID: 8618

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Yo no se si esto es a lo que se refiere el tema (ya nos lo aclararan) pero a mi me encantan estas fotos de elementos repetidos (aunque pueda haber variaciones entre ellos), ya sean del tipo uniforme o con algún elemento "discordante" (como es el caso).
    La foto genial, y el titulo irónico y sorprendente.
    Felicidades.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt bon ull, certament. Són les situacions que tots tenim devant en un moment o altre però no tots sabem detectar com a bona foto, i menys aconseguir-la.

    Bet

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Tipic, Lefebriana y Bona !!

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Jaume, aquest tema no me l'esperava per res. De fet, ni tan sols sé si ho interpreto bé. Pujo una foto que ja havia penjat en el seu temps, però com a foto "de tennis", si mal no recordo. És quelcom així el que vols dir?. Bé, en qualsevol cas trenco el foc i si no és això, ja le trauré.
    Sí , Vicenç sí. Exactament això respòn a la proposta del mes.
    Recordo aquesta foto ( o una de semblant), i em va encantar i és totalment pertinent.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Si. Jo també la recordo i et vull fer una pregunta que ja et vaig fer en el seu dia: la model estava aqui ò bé la vas preparar?. Perque està en el lloc precís, en el moment precís.

  7. #7
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Si. Jo també la recordo i et vull fer una pregunta que ja et vaig fer en el seu dia: la model estava aqui ò bé la vas preparar?. Perque està en el lloc precís, en el moment precís.
    Lluis, jo no vaig preparar res i ni tan sols conec la persona. Vaig veure que podria quedar quelcom interessant i vaig enquadrar amb el visor.

  8. #8
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    De dalt de tot. Foto amb el segell personal de Vicenç.

  9. #9
    Foto de la marca "Lafebre", ¡úniques!

  10. #10

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •