Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Estampa bucòlica

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Estampa bucòlica

    Foto feta ja fa estona, però que pel tema del mes em serveix. Dades: Iso 100 Focal 55 mm Diafragma f/10 2 Seg. Sense filtres
    Nombre:  Es Mercadal-1-Editar.JPG
Visitas: 883
Tamaño: 444.3 KB

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Que bonica. Tant la boira damunt Es Toro com la paret seca ben al mig, enfocant a l'arbre.
    M'agrada molt.

    Quan dius sense filtres què vols dir? Jo encara sóc molt analògica i no sé interpretar si ho dius en sentit literal però has aplicat PS o certament la foto va sortit així "només " usant la càmara.
    Gràcies

    Bet

  3. #3
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola Elisabet, aprofit la teua pregunta per donar-te la benvinguda al grup cosa que no havia fet. Referent a la teua pregunta sobre "sense filtres", volia dir que no portava cap filtre degradat davant l'objectiu. I si està processada amb ps, i no és com va sortir de la màquina

  4. #4
    El que més m'agrada de la foto és la seva concepció. Saber veure las foto en un dia de "mal temps" és molt bo. A part de la boira sobre el cim de Monte Toro, la preciosa diagonal que forma la paret seca fins arribar a l'arbre -perfectament situat a la foto- és molt bona. Fins aquí tot molt bé. Felicitats, Cisco. Ara bé -i aquest comentari va tant per per tu com per la Bet, arrel de la seva intervenció en un altre fil- els núvols presenten una gran quantitat de soroll (molt probablement degut a un forçat en l'edició per aconseguir més foscor/dramatisme al cel) que fa que no puguis deixar de pensar: "llàstima!, si tan sols hagués reduït el soroll, amb lo bona que és la foto". M'enteneu el que vull dir?. I la reducció de soroll, avui dia, és molt fàcil amb un programa d'edició. I això no seria manipular la foto, sinó fer-li l'últim pas del processat.

    Cisco, perdona i, moltes gràcies a la vegada, per haver utilitzat la teva foto com a exemple del que volia transmetre.

  5. #5
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Gràcies Vicenç per la teva observació al tema del renou, les vostres opinions sempre són ben rebudes. I sobretot no em fa falta que em demanis perdó (i també es ve que me dónes les gràcies, cosa que tampoc fa falta) per açò.
    Corregida com le veis.
    Nombre:  Es Mercadal-1-Editar-2.JPG
Visitas: 837
Tamaño: 434.5 KB

  6. #6
    M'encanta la imatge Cisco. Millor aquesta segona versiò, sobretot amb el tema del soroll als nuvols. I no la veus amb blanc i negre?. Per cert, llàstima de no haver pogut utilitzar el filtre...

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona compo. Cisco

  8. #8
    Molt millor així, Cisco!

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La foto mereixía aquesta millora.
    Molt bona, Cisco.

    Si la passes a BiN, com propòsa en Tito, m'agradaria veure-la, però no em treguis aquesta en color, per favor!.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Lafebre: entesos!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •