Página 1 de 8 12345678 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 75

Tema: Embotellado

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Embotellado

    Hoy quiero enseñaros un par de imágenes, quiero participar en algún concurso fotográfico dedicado a bodegas, vinos etc..
    Espero vuestra ayuda, para saber vuestra opinión, a parte de las que ahora os enseño, sigo pensando nuevos temas pues necesito bastantes más fotos,las iré subiendo para saber vuestra opinión.
    Gracias
    Nombre:  Enbotellado.jpg
Visitas: 507
Tamaño: 734.3 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Pues, sólo modificaría el encuadre. Le daria un poco más de aire por arriba y menos por la izquierda.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Tret de l'angle superior dret, la resta la veig perfecte.
    Però, tal com está també la veig be.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Gracies moltes, Jaume
    Prenc nota..

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Personalmente me gusta más la segunda, tal cual esta. La primera no termino de situarla en el motivo del concurso.

  7. #7
    En canvi s mi m´grada mes la primera. A la segona (no se si es per el meu monitos) l´empolla queda diluida amb el fons. De totes formes, em sap greu i perdona la meva franquesa, cap de les dues les veig per a concurs.

  8. #8
    Crec que vas pel bon camí, però que encara no has encertat "la" foto. Com qualsevol tema, s'ha de treballar a fons, això ja ho saps prou bé. Ja que va de bodegues, vins i tot això, crec que si l'ampolla és de les clàssiques en les que s'acostuma a embotellar el vi, millor. O, si vols marcar la diferència, que sigui una ampolla molt, molt diferent, com de luxe, donant la idea que allí només s'hi embotella vi de gran nivell. I, posats a dir parides, que tal embotellar el raïm en una ampolla de perfum o en una caixa de bombons?
    No em facis gaire cas que tot això només són trencades d'olla. Va, tu mateix, que en això ens dónes sopes amb mandró a tots nosaltres. Estic segur que te'n sortiràs molt bé.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    En canvi s mi m´grada mes la primera. A la segona (no se si es per el meu monitos) l´empolla queda diluida amb el fons. De totes formes, em sap greu i perdona la meva franquesa, cap de les dues les veig per a concurs.
    Gracies, LLuis per la teva opinió, jo l´ampolla la veig be

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Crec que vas pel bon camí, però que encara no has encertat "la" foto. Com qualsevol tema, s'ha de treballar a fons, això ja ho saps prou bé. Ja que va de bodegues, vins i tot això, crec que si l'ampolla és de les clàssiques en les que s'acostuma a embotellar el vi, millor. O, si vols marcar la diferència, que sigui una ampolla molt, molt diferent, com de luxe, donant la idea que allí només s'hi embotella vi de gran nivell. I, posats a dir parides, que tal embotellar el raïm en una ampolla de perfum o en una caixa de bombons?
    No em facis gaire cas que tot això només són trencades d'olla. Va, tu mateix, que en això ens dónes sopes amb mandró a tots nosaltres. Estic segur que te'n sortiràs molt bé.
    Gracies, Vicenç pels teus savis consells,Tindré que continuar trencant el meu cap, per aconseguir alguna cosa millor

Página 1 de 8 12345678 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •