Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 24

Tema: Concurso

  1. #11
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Xiscu, el primer de tot, felicitar-te. T'ho dic molt de debò. En un concurs d'aquest tipus, arribar a ser finalista ja és arribar a molt amunt. Com a exemple et diré que repassant els noms dels finalistes que figuren a l'acta, hi ha varis noms, però sobretot un, que se n'ha fet un tip de guanyar concursos de molt alt nivell. I que continuarà fent-ho. El dit: moltes felicitats, Xiscu!
    Moltes gràcies, Vicenç
    Agraeixo molt les teves paraules i crec que tens raó, és molt difícil guanyar un concurs d'aquest nivell, arribar a la final ja es molt dificil, però sempre volem més .. i crec que el espirit de superació també és bo

  2. #12
    Xisco: Ahir vaig parlar amb en Josep Ibern (Responsable del concurs de Sant Adrià) i em va comentar que li sabía greu el fet d´haver posat Mallorca. Que és un error exclusivament seu. Diu que et demanaran excuses. Ho han fet ja?. També diu que en el catàlec ja estava previst posar Sant Lluis (Illes Balears) que és la provincia.

  3. #13
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Moltes, gràcies, Lluís
    No .. no m'ha dit res, Però tampoc té mes Importància, és segur que es un d'error no intencionat.
    Però clar que si Vull Que Posin Menorca, Hi ha Que fer Pàtria

  4. #14
    Aixi els ho diré.

  5. #15
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Agrait !! Lluis


    Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

  6. #16
    Xisco: Ahir va esser el repartiment de premis de Sant Adrià. També era la inauguració de l´exposició pero, malauradament, les còpies en paper no van arribar i van haver de esser projectades. Jo havia portat la càmara per fer una foto i pujar-la a FF pero no va poder esser. Aixi que rebin les còpies inauguraran l´exposició, aniré a fer la foto i la pujaré.

  7. #17
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Xisco: Ahir va esser el repartiment de premis de Sant Adrià. També era la inauguració de l´exposició pero, malauradament, les còpies en paper no van arribar i van haver de esser projectades. Jo havia portat la càmara per fer una foto i pujar-la a FF pero no va poder esser. Aixi que rebin les còpies inauguraran l´exposició, aniré a fer la foto i la pujaré.
    Gracies, LLuis !! Ets un Crack

  8. #18

  9. #19
    Enhorabuena Xiscu, el trabajo bien hecho siempre debería tener recompensa, en este caso así ha sido.
    Salu2

  10. #20
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Gracias Diego !!


    Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •