Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Frescura primaveral

  1. #1

    Frescura primaveral

    Aquí teniu la meva primera aportació al tema d'aquest mes.

    ISO 200................f/6.3...............vel. 1/500..............focal 500mm

    Nombre:  Primavera 1.jpg
Visitas: 877
Tamaño: 276.3 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    La trobo magnífica, Bep. Molt bon desenfocament del fons. La flor amb el detall de les gotes i la seva definició m'ha robat el cor. (Era rosada "de veritat" o amb polveritzador?) Sigui quina sigui la resposata no li trec cap mèrit, és senzillament curiositat. Felicitats, Bep.

  3. #3

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciosa.
    Focal 500mm!?
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Gràcies amics!! com que no tenc objectiu macro aprofito el tele per tenir millors desenfocs.

    Vicenç, podria dir que havien acabat de regar, però no, aquesta vegada si que va ser pulveritzador
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Gràcies amics!! com que no tenc objectiu macro aprofito el tele per tenir millors desenfocs.

    Vicenç, podria dir que havien acabat de regar, però no, aquesta vegada si que va ser pulveritzador
    Gràcies, Bep. El polveritzador no deixa de ser un "accessori" fotogràfic, com les cartrolines, no? Doncs ja està.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Delicada y con tu habitual gusto.

  8. #8
    Bon recurs el polvaritzador, Bep, li has donat un plus a la foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •