Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Mariner

  1. #1

    Mariner

    De veritat que els pantalons del mariner son d'aquest color llampant, no hi ha processat. És a Sicília, fa un parell d'anys. Em va cridar l'atenció el contrast de colors, la pau del mariner després d'un dia de feina, la uniformitat de color de les barques, la composició, ...

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Mariner.jpg 
Visitas: 405 
Tamaño: 789.9 KB 
ID: 7986

    Nikon D7000. Sigma 17-50 a 50 mm. f7,1. 1/200. ISO 200.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Bona , Joan.

    Hi ha quelcom al color en general que no m'acaba de quadrar. Però no em facis cas, igual és el meu monitor...
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Un poco azulón el balance de blancos. me parece una buena idea y una buena composición. Creo que con una mayor apertura se hubiera desenfocado el fondo de las barcas y el pescador ganaría presencia.

  4. #4
    Per una banda em passa una mica com al Jaume en lo del color i, per l'altra, com al Carlos respecte el desenfocament del fons. Però a l'igual que a ells, em sembla una bona idea. Una pregunta, vas provar de fer-li una foto de front?

  5. #5
    Moltes gràcies pels comentaris. Teniu raó els tres. Component una mica blava i un desenfocat dels fons, obrint diafragma, són molt bons comentaris. Apuntat!

    Si, Vicenç, vaig perseguir a aquest pescador i el vaig agafar de davant, darrere el seu carretó de venda en el mateix port, però la composició no m'agrada. Continuutenint problemes en disparar a gent que no conec. Els hi deman o m'amag? Que feu vosaltres?

  6. #6
    Cita Iniciado por Joan Carres Ver mensaje
    Moltes gràcies pels comentaris. Teniu raó els tres. Component una mica blava i un desenfocat dels fons, obrint diafragma, són molt bons comentaris. Apuntat!

    Si, Vicenç, vaig perseguir a aquest pescador i el vaig agafar de davant, darrere el seu carretó de venda en el mateix port, però la composició no m'agrada. Continuutenint problemes en disparar a gent que no conec. Els hi deman o m'amag? Que feu vosaltres?
    Joan, fent referència a una pregunta teva similar al meu post "Ral·li de Sitges", ja deia allí el que acostumo a fer. Però no sempre és possible, esclar.

  7. #7
    Vicenç, no he trobat el teu comentari i m'interessa.​

  8. #8
    Cita Iniciado por Joan Carres Ver mensaje
    Vicenç, no he trobat el teu comentari i m'interessa.​
    https://www.fotofinde.com/showthread...e-Sitges/page2

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •