Página 3 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 21 al 30 de 33

Tema: Rihanna a Menorca

  1. #21
    Carlos, si algú es fixa en el fanal enlloc de fixar-se en la model, ni tant sols es mereix veure la foto, ha, ha. Conyes a banda, només veure la primera de les fotos pujades, i abans de llegir qualsevol altre comentari dels companys, he pensat, "coi, és una bona foto però penso que està una mica sobresaturada". Sí, sí, ja la primera. Si tens una estona, prova de desaturar-la una mica partint de la imatge original i ja em diràs si t'agrada més o no. Per la resta, trobo que està molt bé.

  2. #22
    Gracies a tots per es comentaris! Faré el que em deieu!!!!!

  3. #23
    Per les altres fotos: a banda dels comentaris d'en jaume i Bep, que són correctes, les fotos estan molt bé. La tercera de la sèrie, amb un petit retall per la part superior per eliminar les petites zones negres, encara molt millor. L'última de la sèrie, a l'estar en situació tècnica de contrallum, la model queda una mica fosca. Intenta donar-li una mica més de llum i contrast, però només a la model, a veure que et sembla. Bona feina, Carlos!

  4. #24
    Bons comentaris! Gràcies! Just tengui un moment ho provaré i ho tornaré provar.

  5. #25
    Per cert, a sa darrera m'encantava s'efecte que feia es llum en es seus cabells. D'aquí que tirés un poc forçat.

  6. #26
    Tu na Rihanna...i jo sense enterar-me!!

    Carlos, saps que és el més important a una fotografia de retrat?? Tu! I això ja ho tenim... el fotògraf i les seves idees és el més important...

    Lo segon? (i aqui, Bep he de diferir del teu consell num 2) Un bon model, que sapi posar i que ajudi al fotógraf a dirigir el missatge que vol donar. Quan faig una sessió, sempre don a triar el lloc. Que trii l'interessat.. jo m'adaptaré al que tenc i hi trob... i cercaré un fons addient per a cada fotografia...

    A vegades s'ha de fer retrat, com al cas que penges de Bibibeca, has de situar el model a un context. ës un fall, baix el meu punt de vista, dir que el fons i el desenfoc són lo més important. Si ho deixam en que "són aspectes a tenir molt en compta depenent de la situació y localizació triades" accept "pulpo" però que una sessió giri en torn dels desenfocs o el fons ho trob excessiu... (Modo ironía): "a no ser que el model sigui molt lleig...." jjjj

    La fotografia de retrat no la podem standaritzar mai. Hem de ser lliures i Carlos, tu has de mostrar coses noves, donar importancia als elements mostrats....
    Si que és de dever que en quan al revelat, aquest ha de tenir una linia parescuda, hegemonia... però en definitiva, comandes tu.
    saluuuT
    Última edición por Antoni Cladera; 22/03/2017 a las 08:22

  7. #27
    Jo faig el que puc però, sa veritat, estic més "preocupat" amb xalar que amb que ses fotos siguin perfectes. Obviament també vull apendre perque tenir una base és bona i bé, ja saps quins cursos tenc en perspectiva jajajaja

    Sí que em va extranyar un poc es comentari den Bep que es fondo és lo important perque pens que sense model... no hi ha foto (xerrant de foto de moda) però bono, com dic sempre jo sóm és més flac des grup i accept de bon gust totes ses crítiques... un altre cosa és que después faci lo que em sembli millor perque aixines com dic jo que cadascun disfruta sa moto de una manera (circuit, turisme, passetjar, viatges...) també crec que cadascú disfruta sa fotografía de una manera (alguns son bojos per sa tècnica, altres per sa part artística, altres una mescla) i totes son respectables i estàn bé.

    Jolin, quin rollo us he fotut jajaja.

  8. #28
    A vam ara... sa hip hopera desaturada jaja

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: chanelnossat.jpg 
Visitas: 145 
Tamaño: 403.0 KB 
ID: 7855

  9. #29

  10. #30
    Totes ses maneres de fer feina son respectables i els resultats diferents. Jo don la meva opinió i respect la dels demés. De bon rollo eh!

    Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
    Última edición por Bep Taltavull; 22/03/2017 a las 10:54
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 3 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •