Página 1 de 4 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 33

Tema: Rihanna a Menorca

  1. #1

    Rihanna a Menorca

    Concretament a Binibeca jajaja

    Ja sabeu que jo de coneixements i tècnica possiblement sigui es qui menys en sé des grup, en permís den Victor, però en es seu favor he de dir que ell ha començat ara i jo fa estona que faig fotos. Pero bono, faig lo que puc i m'ho pas molt bé que és de lo que es tracte.

    És una amiga que vivía a Menorca i aprofitant que venía a veure sa familia un cap de setmana em va demanar que li fes fotos (mesquina). Es sembla perillosament a na Rihanna i açò l'hi ha duit a modelar a pasarela. Ho fa molt bé.

    No possaré totes ses fotos juntes perque m'agradaria anar comentant cadascuna per separat ja que ses condicions eren diferentes.

    Aquesta vegada em portaré bé i possaré totes ses dades EXIF de cada foto.

    He de dir que es complicat fer fotos a ses persones de color precisament per es to de sa mateixa. Aquí tenc que agraïr es consells den Toni Cladera que, mesquí, el tenc frit a preguntes.. però reim molt

    També agraïr a en Victor que em va venir a ajudar (aguantar reflector, etc) i també va fer colca foto amb sa seva càmera. Crec que també s'ho va passar bé.

    Ella, a més de guapa, es molt bona al.lota i simpàtica. Va ser un capvespre molt xulo, sa veritat.

    Bé, una volta dit açò us pas sa primera:

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Chanel-22.jpg 
Visitas: 302 
Tamaño: 309.7 KB 
ID: 7831


    Càmera: Nikon D810
    Òptica: Nikkor 70-200
    ISO 800 - 85mm - f2.8 - 1/200


    Vaig tenir que fer sa foto amb sa barrera oberta perque, si no, amb el shorts blancs no es veia res en aquella part des cos. En tenc una cinqüentena amb diferent vestuari i diferent localització, ja les aniré penjant.

    Ale, foteu-me canya

  2. #2
    A jo m'agrada molt sa pose d'ella i l'expresió de la seva cara.

    Clonaria la capsa de color gros que hi ha a la paret del darrera per que distreu la vista.

    La farola, potser hauria intentat que es veiés sencera tot i ser un element secundari de la foto i estar correctament desenfocada. Però tampoc és una cosa gaire important.

    La idea d'obrir la barrera em sembla molt bona.

    La il.luminació també m'agrada molt com va quedar, una pregunta: vas emprar flash o només hi ha la llum natural?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Només llum natural i quant erem en es port des poblet de pescadors (ses altres fotos que possaré més envant) reflector. Tota sa raó amb sa capsa... la vaig a treure.

    Ah! per cert, vaig subexposar a totes ses fotos per es tema des color de sa pell (Toni Cladera dixit) y va quedar de conya. Em volia endur un flash de relleno perooo conque encara no domin gaire es tema il.luminació vaig estimar més fer-ho aixines (de nou, consell den Toni).

    De totes maneres estic molt content perque hem faran un curs intensiu de estudi i il.luminació inminentment i un altre de paissatges, que és de lo que flaqueix més, encara que sóm flac amb tot però bono...
    Última edición por Carlos Permuy; 20/03/2017 a las 11:45

  4. #4
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Chanel-22.jpg 
Visitas: 299 
Tamaño: 326.2 KB 
ID: 7832


    Millor! Bona vista, jo no m'hi havia fixat.

    Sa farola no em molesta perque al ser aquest tipus de foto és ella es centre d'atenció... i creu-me que ho era... teniem un rancho d'expectadors però ella com si no hi hagués ningú jajaja

  5. #5
    Per cert... són imaginacions meves o es photoshop m'ha sobresaturat sa foto?

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La intenció era de que la seva expressió semblés desafiant?
    Sí, el color hha vanviat al tornar a pujar la foto.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    1. Sí... si mires algun videoclip de RnB o Hip Hop ho entendràs. O possa a Google Hip Hop singer i apreta a imatges... veuràs quines cares que possen. És el que voliem i ho va fer de conya! D'aquí que dugui aquesta roba
    2. Pues no sé per qué... només l'he carregada diguent que no em modifiques es perfil i després l'he exportada a JPG de no

    Ho canvia just ho carrega....

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Captura de pantalla 2017-03-20 a las 11.10.48.png 
Visitas: 291 
Tamaño: 144.6 KB 
ID: 7833

    No ho entenc... ho canvia just ho carrega, no quant la torn passar en es disc dur...
    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Captura de pantalla 2017-03-20 a las 11.10.48.png 
Visitas: 64 
Tamaño: 144.6 KB 
ID: 7834  
    Última edición por Carlos Permuy; 20/03/2017 a las 11:23

  8. #8
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Chanel-22.jpg 
Visitas: 303 
Tamaño: 434.9 KB 
ID: 7835


    A vam amb Pixelmator de Mac...

  9. #9
    Pues amb Pixelmator no ho fa.... mi no entender....

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    L'espai i el perfil de color de les dues fotos que has pujat és el mateix. l'única diferència està en la numeració . La primera 46443878 i la saturada 46443890

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Captura de pantalla 2017-03-20 a les 11.21.37.png 
Visitas: 295 
Tamaño: 310.8 KB 
ID: 7836
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 4 1234 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •