Resultados 1 al 10 de 10

Tema: A vol d'ocell

  1. #1

    A vol d'ocell

    Quina enveja, oi, del ocells, que ho pugin veure tot així?

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: A vol d'ocell.jpg 
Visitas: 882 
Tamaño: 319.9 KB 
ID: 7627

    ISO 400
    Nikkor 80-200 a 120 mm, f/2,8
    1/800 sec.
    +0,33EV

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Uau! Com punyetes ho has fet?
    Des d'un telefèric?
    Un drone?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Ha, haaa!. No Jaume, no, no està fet amb un drone ni des d'un telefèric. És quelcom millor que això. Et deixaré que hi penseu una mica més (tot i que com pots veure, per aquest racó del forum no hi ha molta gent que hi tregui el nas) fins que pugi la propera foto. Això sí, si en la propera no l'encertes (encerteu?), prometo desvetllar "el secret". Moltes gràcies pel comentari, Jaume.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..aquesta ...uummmhh casi si es 'Cenital'... m'agradan les sombres,... fantastiques.... i no em molesten les copes dels arbres una mica cremades -

    - ¿.viatge en globus...

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Per l'ombra sembla que està feta des d'un edifici.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Des del telefèric del Tibidabo, no?

  7. #7
    Ya está, lanzas la cámara al aire y que salga lo que sea. Una chiripa, vamos.

  8. #8
    Cita Iniciado por Xec Gomila Ver mensaje
    ..aquesta ...uummmhh casi si es 'Cenital'... m'agradan les sombres,... fantastiques.... i no em molesten les copes dels arbres una mica cremades -

    - ¿.viatge en globus...

    Sí senyor! En Xec ho ha endevinat. Està feta durant una travessa en globus per la Cerdanya. És una experiència diferent i molt agraïda. Nosaltres l'hem fet dues vegades, en anys diferents, i les dues vegades l'hem fet a la Cerdanya, però hi ha varies empreses que organitzen vols d'aquests tipus i fan recorreguts -a més de per La Cerdanya- per l'Empordà, Osona, la Garrotxa i el Gironès. Potser que per algun lloc més que desconec. Pràcticament hi ha activitat cada setmana (si plou no es poden enlairar) i una de les gràcies és que saps d'on t'enlaires però no saps on aterraràs, perquè depen de la direcció del vent. S'ha de sortir molt d'hora al matí (en el moment de la trobada encara és de nit) i el preu inclou un bon esmorzar de forquilla un cop aterrats.

    Ah!, Xec, no pretenc polemitzar, però les copes dels arbres no estan cremades.

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona!. No vaig pensar amb aquest tipos de "vol", francament.
    Ben pensat, Xec.
    Efectivament, les copes dels arbres, como a molt, estàn algo sobreexposades ( si ho estàn).
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..uepp bona explicació del viatje en globus Vicens,... ahh i no,.. no polemizas, tot el contrari... ..--

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •