Página 7 de 7 PrimerPrimer 1234567
Resultados 61 al 65 de 65

Tema: La Ciutat Eterna

  1. #61
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Muchas gracias a todos por vuestros comentarios.

    Al salir de la Ciudad del Vaticano ya había oscurecido y bajamos paseando por la Via della Conciliazione hasta el Castelo Sant'Angelo y el puente con el mismo nombre que en ese punto atraviesa el Tiber.

    Esta foto que os dejo está disparada con ISO 5000, f/8, 1/40 a pulso.

    Archivo adjunto 7614

    Joan, casi que me n'alegro d'haver vist aquest reportatge teu ara i no abans del meu viatge a Roma... així m'he estalviat el pressing d'intentar aconseguir fotos tant bones ! :-)
    Seriosament...
    M'agrada aquesta foto especialment, perquè vaig tornar-hi per la nit a aquest mateix indret però no vag saber com plantejar-la degut als maleïts focos de sota els fanals. Trobo que els romans tenen moltes qualitats però la de saber usar les il·luminacions nocturnes no és una d'elles! El mateix al Colisseum.... focos de milions de watts per tot arreu enfocant als peatons enlloc de a l'edifici!

    Enfi, tornant al pont...ara que m'estic estrenant en això de la medició de la llum (puntual, matricial, etc).... alguna cosa en especial que haguessis usat aqui per aconseguir aquest efecte de les llums?
    Gràcies

  2. #62
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Seguesc agraint les aportacions, comentaris i sugerències que anau fent.

    Avui toca una foto de la visita que vam fer al Coliseu. Tot i haver molta gent visitant aquesta meravella de l'època de l'imperi romà, em vaig trobar amb aquesta escena en una zona on, en aquell moment hi havia poca gent i em va faltar temps per a fer clic.

    Exif: ISO 400, f/5.6, 1/30.

    Archivo adjunto 7690
    No sé si donar més mèrit a la foto en si , tècnicament parlant, o al fet que aconseguissis fer una foto al Coliseo sense trescentes persones en ella! :-)

  3. #63
    Si per efecte especial et refereixes als estels que es formen als punts de llum el truc és que estigui molt ben enfocat. Sempre s'ha dit de disparar a f/8 però jo ho he aconseguit amb diafragmes més oberts (de fet amb f/8 el que fas és augmentar la PdC)

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #64
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    No sé si donar més mèrit a la foto en si , tècnicament parlant, o al fet que aconseguissis fer una foto al Coliseo sense trescentes persones en ella! :-)
    Va ser una sort.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #65
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Si per efecte especial et refereixes als estels que es formen als punts de llum el truc és que estigui molt ben enfocat. Sempre s'ha dit de disparar a f/8 però jo ho he aconseguit amb diafragmes més oberts (de fet amb f/8 el que fas és augmentar la PdC)

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    Si, em referia exactament a això. A mi em sortien dues taques sobreexposades així que vaig esborrar la foto directament i vaig marxar "con el tripode a otra parte"...
    Però com vols dir, enfocar a les llums precisament?? I no vols profunditat de camp? Amb la gent devant i el castell darrera? Crec que em perdo una mica.

Página 7 de 7 PrimerPrimer 1234567

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •