Página 3 de 7 PrimerPrimer 1234567 ÚltimoÚltimo
Resultados 21 al 30 de 65

Tema: La Ciutat Eterna

  1. #21
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bonas, Totes, Joan !!

  2. #22
    La serie de escaleras están muy pero que muy bien.

  3. #23
    Muchas gracias a todos por vuestros comentarios.

    Al salir de la Ciudad del Vaticano ya había oscurecido y bajamos paseando por la Via della Conciliazione hasta el Castelo Sant'Angelo y el puente con el mismo nombre que en ese punto atraviesa el Tiber.

    Esta foto que os dejo está disparada con ISO 5000, f/8, 1/40 a pulso.

    Nombre:  Roma_0129.jpg
Visitas: 106
Tamaño: 468.2 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #24
    M'agrada molt la foto, Joan A. Veient les llums del pont entenc que no era gens fàcil de fer, aquesta foto, però te n'has sortit molt bé de la situació. Posats a dir, la foto disparada un parell de segons més tard, la parella de l'esquerra ja hagués sortit de l'enquadrament i haguessis pogut fer la foto simétrica prenent els fanals com a referència. Bona foto, però, Joan A.

  5. #25
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona, Joan A.
    M'agrada aquest joc !

  6. #26
    Gracies per seguir comentant les fotos.
    Vicenç: estic d'acord que la parella de l'esquerra em desequilibra la foto, pero estava pendent de la noia del mig del pont que reb llum des de darrera i havia de fer clic al moment oportú. De fet, si hagués esperat un poc a disparar, cap dels personatges estarien al mateix lloc...complicacions de fer fotos en llocs amb molta gent

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #27
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Gracies per seguir comentant les fotos.
    Vicenç: estic d'acord que la parella de l'esquerra em desequilibra la foto, pero estava pendent de la noia del mig del pont que reb llum des de darrera i havia de fer clic al moment oportú. De fet, si hagués esperat un poc a disparar, cap dels personatges estarien al mateix lloc...complicacions de fer fotos en llocs amb molta gent

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    Totalment d'acord amb tu, Joan A. Anit, quan em mirava la foto abans de comentar-la ja em vaig fixar, ja, en la noia del mig del pont que reb la llum per darrera. Està en el seu punt just i li dóna el "toc" a la foto. Mai no es pot tenir tot, i menys quan es fan aquest tipus de fotos.

  8. #28
    No sé si vos cansareu de veure fotos de Roma....però bé, seguiré pujant-ne...jejeje.

    Aquesta està feta una mica abans que l'anterior, en el moment en que abandonavem la Ciutat del Vaticà just abans d'enfilar la Via della Conziliazione...

    ISO 4000, f/5,6, 1/40

    Nombre:  Roma_0121.jpg
Visitas: 42
Tamaño: 449.8 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #29
    I aquesta altra, correspon al moment abans d'accedir a la Basilica de Sant Pere. Vaig intentar cercar un punt de vista una mica diferent de la arxiconeguda columnata de Bernini que envolta la plaça. Amb el processat he volgut donar més emfasi a la zona de les columnes per fer una cosa una mica diferent per a fugir del tipisme d'altres fotos que tots hem vist d'aquesta zona.

    Dades exif: ISO 1250, f/8 i 1/200.

    Nombre:  Roma_0105.jpg
Visitas: 39
Tamaño: 495.2 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #30
    Jo no em canso pas de veure fotos de Roma, així que pel que a mi respecta pots pujar-ne quantes més millor, sobretot si són tan bones com les que has pujat fins ara.

Página 3 de 7 PrimerPrimer 1234567 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •