Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Octopus (foto: Manuel Elices)

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Octopus (foto: Manuel Elices)

    Com diu el títol i suggereix la imatge, aquest pot tant guapo l'ha fotografiat el nostre company Manuel.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Pop_ManuelElices-1K.jpg 
Visitas: 1007 
Tamaño: 299.7 KB 
ID: 7179

    Canon PowerShot G15 - f/2 - ISO200 - 1/300s.
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Vaja nivell de detall!!! l'únic que no m'agrada és que la il·luminació no cobreix del tot al prota i ens ofereix dues temperatures de color diferents.

    Per la resta està espectacular
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Vaja nivell de detall!!! l'únic que no m'agrada és que la il·luminació no cobreix del tot al prota i ens ofereix dues temperatures de color diferents.

    Per la resta està espectacular
    Totalment d'acord.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    M'Grada!
    Permeteu que discrepi vista la dificultat de disparar amb cupules i flshos (o no)!en un ambient com aquwst....
    XApeu Sr Elices!


    Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

  5. #5
    Esti d'acord amb el que ha comentat en Bep però al mateix temps, desconeixent aquest tipus de fotografia, entenc el que diu en Toni en quan a que deu ser més difícil aconseguir una bona il.luminació en tota la imatge.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Me parece una estupenda foto, con gran detalle en el pulpo. No sé si merece la pena tocar el balance de blancos porque no sé cómo se ve el pulpo en realidad "ahí abajo"

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    Me parece una estupenda foto, con gran detalle en el pulpo. No sé si merece la pena tocar el balance de blancos porque no sé cómo se ve el pulpo en realidad "ahí abajo"
    Con luz artificial se ve de una manera muy diferente a sin luz y dependiendo dela profundidad.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Yo me referia solamente al tono frio del tercio izquierdo del fotograma.

    Seguramente sólo se usó un foco situado arriba a la derecha de la cámara, en lugar de dos.

    Joan Morro lo podrà corroborar, pero en el fondo todo es azul y para sacar los colores reales de los primeros planos,

    se necesitan flashes o focos con filtros amarillos, para compensar.
    Última edición por Bep Taltavull; 07/12/2016 a las 10:34
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Si Bep,

    Sembla que està il·luminat des de la dreta, casi en horitzontal i a l'alçada del propi pop.

    Diria que era més bé un popet, i que la foto està feta de bastant a prop, això fa que ell mateix es faci ombra i quedi mitja imatge sense flash amb aquest blau un poc "raro".

    Tal com diuen en Toni i en Joan A., il·luminar davall s'aigua és bastant complicat (i car), tenint en compte que es flash més econòmic és tan car com un flash "pota negra" o més.
    Efectivament, allà baix tot és més complicat... Un estiu vos hauré de dur a sa platja a fer pràctiques....

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Jajajaja, en Bep haurà de plastificar les cartolines que emprava per fer degradat.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •