Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 16 de 16

Tema: Cala Pregonda

  1. #11
    A mi m'agrada, Carlos. Si ha de ser així o no tant corregida de saturació és quelcom que només pots decidir tu, com l'autor que n'ets, de la foto. El que pretenia amb el meu primer comentari era que que ho provessis i te n'adonessis dels canvis. Si ara la vols deixar així, o deixar la roca central així i no baixar tant la saturació a la resta, o qualsevol altra cosa, ja és només decisió personal.

  2. #12
    Totalment d'acord amb els comentaris d'en Vicenç.

    En quan a la saturació la segona està molt millor que la primera.

    Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #13
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..hola Carlos,.. baixant una mica els blaus, sobre tot... -- .... jo l'hagués deixat tal qual la vas presentar,....
    Última edición por Xec Gomila; 18/11/2016 a las 14:59

  4. #14
    Bons inicis veig!!
    no m'agrada la no separació dels elements, llevant protagonisme a la zona central del promotori... però si m'agrada lo natural de la fotografia... te cosa que m'agrada si...!

  5. #15
    Al meu monitor veig millor la segona versió.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #16
    La provaré a tornar a editar de la manera que em va mostrar en Toni amb es lightroom (per cert, molted gràcies de nou) a vam que tal.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •