Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 17 de 17

Tema: Es Pont d'en Gil, com no!!!

  1. #11
    Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris.

    El tema de la tonalitat blavosa tot i ser intencionat, el veig molt més acusat a la pantalla del portàtil respecte a quan la vaig editar a l'altre monitor (que és el que don por bó) però potser li aniria bé un calibrat....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #12
    Tot i que la imatge està ben enquadrada i temps d'exposiciò és correcte, hi ha alguna cosa que no me fa es pes i no sé que és. També em sobre la roca de la dreta.

  3. #13
    Gràcies, Raul, sa roca de la dreta de moment sembla que te més vots negatius que possitius jejeje.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #14
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Gràcies, Raul, sa roca de la dreta de moment sembla que te més vots negatius que possitius jejeje.
    Joan, respecte la roca de la dreta, si tu vas fer la foto així i l'has pujat així, és perquè et va agradar en aquell moment i et segueix agradant ara, no?. A mi, m'agrada.

  5. #15
    Arribo molt tard Joan, m'agrada molt així com la presentes.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #16
    Es clar que m'agrada amb roca inclosa, Vicenç, jejeje.
    Gràcies per les aportacions, Bep i Vicenç.

    Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #17
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Arribo molt tard. La roca de la dreta no en molesta. L'enquadrament el trobo també correcta. El tractament en blanc i negre amb aquest virat blau que li donés, a jo m'agrada. Ara l'única cosa és que quan veig la foto li trobo una cosa i no sé dir que és però en dona la sensació de feixuga, de molt forta (potser aquesta duresa que els companys comenten) no sé com dir-ho. Però el gust de l'autor és el qui mana.
    Última edición por Cisco Dura; 15/11/2016 a las 23:03

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •