Resultados 1 al 3 de 3

Tema: Micro o Macrofotogrfía - 3

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Micro o Macrofotogrfía - 3

    Una flor de una Tradescantia pallida

    Nombre:  API_CactusLila2-8CvQ1.jpg
Visitas: 273
Tamaño: 604.0 KB


    Escala 18:1 cm
    Apilamiento de 9 fotografias del mismo objeto, enfocadas en nueve planos diferentes.
    Nikon D750 -> adaptador Tmount -> Microscopio Quirúrgico Zeiss Opmi1 - 2,5 aumentos
    1/60s - ISO200
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Bona feina, Jaume, em manca enfocament als extrems dret i esquerra de la flor, supòs que et va faltar alguna presa més per l'apilament.

    Em fa s'efecte que estàs disfrutant com un nen petit amb aquest adaptador pel microscopi ei-2
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Bona feina, Jaume, em manca enfocament als extrems dret i esquerra de la flor, supòs que et va faltar alguna presa més per l'apilament.

    Em fa s'efecte que estàs disfrutant com un nen petit amb aquest adaptador pel microscopi ei-2
    Si, li manca un altre plà (o dos) extrem d'enfocament. El que m'agrada d'aquesta foto és la magnificació. El que veus és unes 18 vegades més petit i he deduit que l'escala deu ser 18:1, no?

    M'encanta experimentar, m'apassiona.
    El procediment, però, m'ha dessabut bastant. Tot és molt manual. L'adaptador a la càmera molt bé, pero l'adaptació a l'ocular molt malament (els diàmetres no estàn ajustats i la càmera és inestable)
    Un altre pega: El màxim augment és de 2,5 i em queda curt per les meves espectatives. Ja estic idean aditaments per millorar-ho...


    Però.... van sortint cosetes interessants.
    Ahir vaig fer un vídeo amb aquest mitjà i em va entusiasmar. Tinc moltes ganes de mostrar-vos-el, però necessito concretar una informació tècnica per pesentar-lo en condicions.
    Ja veureu, ja.

    El que em té intrigat és esbrinar si aquest nivell de "microfotografía" (Lupafotografía?) també el podría aconseguir amb l'equip de macrofotografía.
    Hauría de fer una comparativa.

    Apa, no m'enrollo més, que m'has tocat el punt G!.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •