Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Camí cap el servei

  1. #1

    Camí cap el servei

    Una de les coses que més m'agrada al fer fotos d'esport és enregistrar posicions del cos o gestualitats extremes de l'esportista que normalment passen desapercebudes. En aquest cas, el tennista Alexander Zverev en el seu camí per fer el servei.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: El servei.jpg 
Visitas: 927 
Tamaño: 204.2 KB 
ID: 6885

    ISO 640
    Nikkor 70-200 a 200 mm, f/3,2
    1/8000 sec.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Objectiu complert.
    Molt bona!.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Estèticament i compositivament m'agrada moltissim.

    Em sorpren una mica una velocitat tan alta d'obturació. Realment era necessari?

    Crec que podria millorar un poc donant-li un pel més de contrast...és que veig que l'histograma no arriba a la dreta...
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Estèticament i compositivament m'agrada moltissim.

    Em sorpren una mica una velocitat tan alta d'obturació. Realment era necessari?

    Crec que podria millorar un poc donant-li un pel més de contrast...és que veig que l'histograma no arriba a la dreta...
    Tens raó, Joan A., aquesta velocitat d’obturació tan alta no era necessària, però no li fa cap mal. El resultat, en aquest cas, hagués sigut el mateix disparant a 1/4000 o 1/2000 sec. Però tot té una raó. Quan vaig a fer tennis, elegeixo una ISO que em sigui còmoda per poder disparar a aprox. entre 1/1500 i 1/2500 sec, amb un diafragma d’entre f/5,6 i f/8, i disparo amb prioritat de diafragma. Normalment no em cal disparar més tancat d’f/8. Si haig de canviar el diafragma, amb el sol moviment d’un dit puc fer-ho, sense haver-me de preocupar de la velocitat ni de la ISO (es tracta, bàsicament, de no perdre temps i “caçar” el moment que vols). En aquest cas, volia obrir el diafragma per desenfocar el fons i donar tot el protagonisme a la figura, i no em preocupava gens la velocitat d’obturació, perquè sempre seria alta. Possiblement n’hi hagi d’altres que utilitzen altres tècniques i que els hi vagi molt bé, però jo m’he acostumat a disparar tennis així. Gràcies per interessar-te, Joan.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Ben explicat, Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    El motiu que has explicat és exactament el que ja suposava jo al moment de fer la pregunta.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •