Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Bloqueig (una altra de volei)

  1. #1

    Bloqueig (una altra de volei)

    Vos deix aquesta foto d'un dels darrers punts del partit d'aquest dissabte entre el CV Ciutadella i el CV Eivissa (nova victoria per les de Ciutadella per 3 sets a 0) de Primera Balear.

    La cinta superior de la xarxa impedeix veure l'expresió de les jugadores del bloqueig, però açò ja no te solució. És complicat trobar llocs prou adients per fer fotos al pavelló...

    En aquest cas no vaig poder caçar a na Teresa en cap acció espectacular, per que a les recepcions que va fer arran de terra se m'hi va ficar una altra jugadora enmig i no la veuen bé.

    Dades exif: Nikon D610 amb Nikkor 70-300 a 95mm, ISO 2500, f/4,5, velocitat 1/400.

    Nombre:  CVC Balear - CV Eivissa_0087.jpg
Visitas: 839
Tamaño: 437.3 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    No tinc dubtes que cal enfosquir tot, excepte les dues protagonistes del primer pla.

    Veuràs com guanya molt la foto.

    Tema congeacio pilota: molts de vosaltres sou partidaris que l'objecta mòbil, com en aquest cas la pilota, quedi algo mogut , per donar sensació de moviment.
    Jo no estic d'acord amb aquest criteri. Una pilota de volei rondant la xarxa, encara que estigui perfectament congelada, no deixa cap dubte de que està en moviment.

    Molt bona , Joan A.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Crec ca ja es prou dificil de captura la imatge en el moment precis com per encara anarte amb exigencias de que no se veuan ses caras de ses jugadoras, per jo esta molt ben captada llastima ca es balon no estigi totalment aturad pero esta MOLT BE Joan !!! FANTASTICA!!!

  4. #4
    Gràcies pels vostres comentaris i aportacions, companys!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Sí, Joan A., tu ja has pujat varies vegades fotos d'esport i ja saps de que va, això. Si no tens una bona localització no és gens fácil. I, de vegades, ni axí. En aquest cas és cert, la cinta superior de la xarxa tapa les cares de les jugadores i és una llástima. Mirant detingudament l'escena, però, crec que la foto té suficient força i guanya interès amb un cert retall. Si la fas quadrada -o quasi quadrada- eliminant la part dreta, que no només no aporta res sinó que a més, distreu, la vista se centra en les quatre mans de les jugadores i en la pilota, una escena que és força potent. A més, tenim la mirada de la tercera jugadora que está seguint la jugada, que tot i que está fora d'enfocament, complementa l'escena. És només el mes criteri, però.

  6. #6
    M'apunt les dues sugerències fetes per en Jaume i en Vicenç per tal de donar més protagonisme a les jugadores. Intentaré aplicar-les per mostrar el resultat i a veure quina ens convenç més.

    En defensa del format elegit, he de dir que vaig voler retallar la imatge fent coincidir la part superior de la xarxa amb el vértex superior dret de la foto sense haver de deixar ofegada d'espai a la jugadora que segueix la jugada des del darrera per que crec que és un element esencial en la imatge, tot i estar en segon plà i desenfocada, com molt bé apunta en Vicenç.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •