Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Skateboarding

  1. #1

    Skateboarding

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Skateboarding.jpg 
Visitas: 979 
Tamaño: 249.2 KB 
ID: 6877

    ISO 1250
    Nikkor 80-200 a 112 mm, f/8
    1/2000 sec.
    +0,67EV

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona!.
    Ja sé que no ets partidari de modificar les fotos que fas, però jo m'hagués plantejat eliminar aquesta cosa puntxaguda blava que, suposo, deu ser una bandera, no?.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt Bona, a jo m´agrada tal i com está

  4. #4
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Bona!.
    Ja sé que no ets partidari de modificar les fotos que fas, però jo m'hagués plantejat eliminar aquesta cosa puntxaguda blava que, suposo, deu ser una bandera, no?.
    Gràcies pel comentari, Jaume. Tens raó, no soc partidari de modificar les fotos (excepte en casos molt comptats) i molt menys les d'esports. Creo que una de les gràcies en apuest tipus de fotografia está precisament en mantener els elements de l'escena i integrar-los en la foto final. Per que?, et preguntaràs. Doncs precisamente perquè hi són i jo no soc ningú per treure'ls. S'hi ha de comptar, amb ells. Però com sempre, són criteris. De nou, gràcies per comentar, Jaume.

  5. #5
    M'agrada la varietat de blaus que te la foto.

    Estic d'acord amb el criteri d'en Jaume en quan a que la foto quedaria més neta si fem desapareixer la bandera, però al mateix temps entenc el que comentes Vicenç i com que en aquestes coses, com en moltes altres, mana l'autor....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    M'agrada la varietat de blaus que te la foto.

    Estic d'acord amb el criteri d'en Jaume en quan a que la foto quedaria més neta si fem desapareixer la bandera, però al mateix temps entenc el que comentes Vicenç i com que en aquestes coses, com en moltes altres, mana l'autor....
    Of course!. Mana l'autor. Però no està de més comentar-ho; no per modificar-ho , si no per deixar constància d'altres maneres de veure-ho..
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Od corse!. Mana l'autor. Però no està de més comentar-ho; no per modificar-ho , si no per deixar constància d'altres maneres de veure-ho..
    Potser no m'he explicat bé.

    Tan sols he volgut deixar constància de que, en aquest cas concret, estic d'acord amb tu i que respect i entenc, al mateix temps, l'opció d'en Vicenç.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Potser no m'he explicat bé.

    Tan sols he volgut deixar constància de que, en aquest cas concret, estic d'acord amb tu i que respect i entenc, al mateix temps, l'opció d'en Vicenç.
    Quan feia aquest darrer comentari, Joan A., no pensava en tú, sino en alguns companys que van aprenent el funcionament del nostre fòrum.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Ah val...no ho havia entes be.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •