Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Adrià Fernandez

  1. #1

    Adrià Fernandez

    Aquest jugador es la gran promesa del pim-pom català. Ja es campió de Catalunya jovenil i junior. Juga amb el Badalona i a França. Ara fa quatre anys, quan encara era un nen, vaig jugar varies vegades amb ell i algun cop el vaig guanyar. Ara, ni somiar-ho.Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Adria? .jpg 
Visitas: 316 
Tamaño: 99.2 KB 
ID: 6771

  2. #2
    Quina expressió més bona!!! a quina ISO està tirada?
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Lluís, tu també agafes la pala així???
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Esta tirada a 3200Asa. La pala l´agafen aixi els bons per treure. Jo només ho provo.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Un dia farem una partidèta i me'n ensenyes, val?

    Lluís, aquesta foto només pesa 99Kb.
    Revisa la mida i el pès de la foto; és possible que estigui fora límits.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Ja m´ho miraré. Gràcies. Quan vulguis fem un partit. Un dia vaig anar a jugar amb el teu gerà Salvador.

  7. #7
    L'expressió de la mirada ja és mitja foto. L'altra mitja és la pilota enganxada a la pala. Molt bona, Lluis.

  8. #8

  9. #9
    Los pimponeros, cuando sacan, siempre ponen caras raras. El mérito es de ellos.

  10. #10
    Un altre moment molt ben captat just en el moment de l'impacte de la pala amb la pilota.

    Supòs que les condicions de llum no devien ser gaire bones, com sol passar en aquests tipus d'esdeveniments en llocs tancats i vas haver de dur els paràmetres de la càmera molt al límit.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •