Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 16 de 16

Tema: Retrat en blanc i negre.

  1. #11
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Prova retoc facial.
    Nombre:  Sessió Carlota al Socos-101-4.jpg
Visitas: 35
Tamaño: 446.7 KB

  2. #12
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Per mí, no hi ha color ... ( bromes apart).
    M'interessa també l'opinió dels companys
    M'agrada aquest joc !

  3. #13
    No he fet comentaris amb els retrats que heu pujat, però en aquest cas si que el vull fer. Pel meu gust, ara t'ha quedat perfecte.

  4. #14
    Si enlloc de dir-me pesat o de voler anar a contracorrent em voleu dir torracollons, cap problema. M'ho dieu i ja està. Però jo he de ser fidel al que veig i al que penso, i el "retoc" facial d'ara el veig passat, exagerat. Dóna un aspecte d'irrealitat, com de nina de cera. Em sap greu no coincidir.

  5. #15
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Si enlloc de dir-me pesat o de voler anar a contracorrent em voleu dir torracollons, cap problema. M'ho dieu i ja està. Però jo he de ser fidel al que veig i al que penso, i el "retoc" facial d'ara el veig passat, exagerat. Dóna un aspecte d'irrealitat, com de nina de cera. Em sap greu no coincidir.
    Segurament tens raó, Vicens.
    Crec que, com que ens estem estrenant amb aquest apartat del retoc facial, encara no hem adquirit la mida justa. Poc a poc.
    M'agrada aquest joc !

  6. #16
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Segurament tens raó, Vicens.
    Crec que, com que ens estem estrenant amb aquest apartat del retoc facial, encara no hem adquirit la mida justa. Poc a poc.
    Potser ahir vaig ser massa sec amb el meu comentari. Si és així, les meves disculpes. Però continuu pensant exactament el mateix. A veure, la pell té textures, i les textures s'han d'apreciar. Les textures de la pell són una característica important de la persona fotografiada. Una altra cosa és que si la pell té alguna imperfecció temporal (grans, picades d'insectes, etc.) i es volen eliminar, val, d'acord, però mai si és un tret característic de la persona, com pot ser una piga. Si, a més, es volen suavitzar les textures o les arrugues, les suavitzem, però no fins el punt d'eliminar-les i deixar un aspecte de la cara totalment artificial. Em aquest aspecte em puc referir, per exemple, al teu magnífic retrat Büyükanne. No em puc imaginar aquesta guapa senyora amb un tractament d'aquest estil. Però vaja, Jaume, una vegada més, és qüestió de criteris.

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •