Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Retrat en blanc i negre.

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Retrat en blanc i negre.

    Vam si sa feina en deixa més estones per poder penjar fotos en el foro i així poder-les compartir i saber sa vostra opinió. Aquí en va una.
    Dades: Iso 100 Diafragma f/4 Focal 45 mm Velocitat 1/160m seg.
    Nombre:  Sessió Carlota al Socos-101-Editar-2.jpg
Visitas: 881
Tamaño: 550.9 KB

  2. #2
    L'expresió de la model, la iluminació i l'enquadrament m'agraden molt, Cisco.

    Els elements del darrera distreuen una micona però no gaire.

    Personalment, en el tractament que li has donat hi ha una cosa que no m'acaba de fer (no vol ser una crítica, si no expresar el gust personal) crec que tot el tractament te una varietat suau de grisos que contrasta massa amb els negres tan potents que hi ha a la zona dels ulls i sobretot al tirant del sostenidor.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Els aspectes favorables ja t'els han comentat i estic ben d'acord
    Però no s'ha dit que hi han zones cremades, per exemple al nas i a l'espatlle.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    J. Antoni, referent al tractament, és amb intenció aquest vinyeteig blanc per dos motius: el plànol del darrere va esser una forma de restar-li encara més la poca importància i a la vegada potenciar els negres als ulls. El color negre del tirant, en aquesta que ara he penjat li he llevat un poc de força, però la realitat em sembla que no en molesta, sinó que li dóna un punt i no té sé dir que és.
    J. Franch, tens tota la raó a què no hi ha informació en certes zones, concretament al nas i a dalt del braç. He repassat l'original i sí que en te, per tant crec que amb el processat he forçat amb excés el blanc. Torn a penjar-la canviant un poc el processat en quant els dos comentaris que heu fet.
    Nombre:  Sessió Carlota al Socos-101-Editar 2.jpg
Visitas: 828
Tamaño: 483.2 KB

  5. #5
    Pens que m'agrada més aquesta segona versió, però el més important és quina t'agrada més a tu.

  6. #6
    per es meu gust, la veig poc contrastada. i li donaria algo més de vida als ulls. L'eina sobreexponer i subexponer pot fer molt en aquests casos.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Estic d'acord amb en Xec.
    Aquesta nova versió ha millorat , però encara està menys contrastada.
    Però , manes tu.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    M'he mirat i remirat les dues versions d'aquest retrat i hi ha alguna cosa que no m'acaba de fer el pes. Em sap greu. En la segona versió, en la meva opinió, li manca volum a la cara i els cabells. A més, em distreu força la zona clara de fons que hi ha damunt del cap. Jo estaria per retallar la foto quasi a nivell de cabell. Però és només la meva visió del retrat, Cisco.

  9. #9
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Agraeix les vostres opinions. Supòs que som un pèl cansat però fent cas als vostres comentaris, torn a provar de retocar-la per veure si la milloram.
    Nombre:  Sessió Carlota al Socos-101-3.jpg
Visitas: 841
Tamaño: 460.8 KB

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    1. Quasi. Si l'edites i mires l'histograma veurás que pots còrrer el cursor de llums cap l'esquerra, just fins el peu dret del gràfic. Procurant no sobre-exposar el seu nas i l'espatlla.
    2. Jo crec que en aquest retrats cal cuidar la pell de la model amb un retoc, com s'ha fet tota la vida, a menys que l'autor no contempli aquest recurs.

    No et cansis Cisco, estem aquí per comerntar i opinar. Aquest fòrum es va fer per això.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •