Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Hengifoss... vertígen en estat pur

  1. #1

    Hengifoss... vertígen en estat pur

    2,5 kms de distància i 430 mts d'alçada separaven els nostres cotxes d'aquesta meravella de la natura..... Una vegada dalt i passades dos salts d'aigua més, un d'ells de basalt... et sembla que ets al Gènesi. Aquesta, és, amb una caiguda de 180mts, el tercer salt més alt d'Islàndia. La fan diferent a tots els altres ja que està rodejat d'estrates de basalt amb unes capes horitzontals, que podeu notar, de fang vermellós entre les capes basàltiques.

    En quan a la fotografia, el més difícil va ser la composició... m'estava posant nerviós, ja que me posas on me posàs, me sortia una roca grossa a l'esquerra... Així que vaig fer una alenadeta, vaig estojar la càmera a la motxila, dedicant uns minuts als alumnes que van tenir el coratje de pujar fins dalt i admirar el paisatge que tenia al davant. Després, amb un cop d'ull, vaig veure una possibilitat de posar-me en remull i provar el gore-tex de les noves botes... venga cames den Toni i del trípode per tot... fins que vaig trobar aquesta vista... delicada (per la col·locació del trípode) i a la vegada amb aquest saltet d'aigua al primer pla... Càlcul d'hiperfocal i a disfrutar.!
    (les botes van agiuantar "immersió" ;-)))))

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Hengifoss_ff.jpg 
Visitas: 346 
Tamaño: 492.0 KB 
ID: 6548


    Dslr
    14-24mm a 20mm
    f/11
    1/30
    iso 100
    degradat de 165mm 0,9 firecrest
    Última edición por Antoni Cladera; 06/09/2016 a las 10:56

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Quina preciositat.
    Aquesta aigua deu estar... gelàda.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Per aconseguir aquesta foto tan bona vas haver de patir una petita aventura dins l'aventura més gran que era el viatge en sí. Agraeixo les explicacions que ens dones que ens ajuda a fer-nos una idea de l'entorn i de les dificultats per aconseguir aquest enquadrament.

    Sa foto boníssima, es detall de l'aigua en moviment al primer plà li dona un plus important a sa foto. El fang vermellós entre el basalt també li dona més presència al pla allunyat.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    La veritat és que de totes les fotos que has pujat d'Islàndia fins ara no sé quina m'agrada més. Gran foto en tots els termes. Felicitats de nou, Toni.

    Pregunta. Per què no l'has pujada en gran?

  5. #5
    Pedazo de composición y encima currada físicamente.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Que buena Toni. ( gran invento el Gore-tex)

  7. #7
    Pregunta. Per què no l'has pujada en gran?
    lapsus al clicar el tamany supòs! merci

  8. #8
    Sense paraules, Toni. Jo de gros vull ser com tu....

  9. #9
    molt bona, mestre!!
    tu sí que sabes!

  10. #10

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •