Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Rajos anticrepusculars a Jökulsárlon

  1. #1

    Rajos anticrepusculars a Jökulsárlon

    Jökulsárlón és el major i més conegut llac glacial d'Islàndia. Està situat a l'extrem sud de la glacera Vatnajökull, entre el Parc nacional Skaftafell i la ciutat de Höfn. Quan hi arribes et robes a un altre món... icebergs per tot arreu inclús a la vorera de la platja...
    Aquesta per jo és especial, no tan sols per poder-hi incloue la lluna, sino per poder veure un espectacle que només havia vist una vegada i sense càmera, els rajos anticrepusculars. (https://es.wikipedia.org/wiki/Rayos_anticrepusculares).

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: gel.jpg 
Visitas: 368 
Tamaño: 555.5 KB 
ID: 6546

    Dslr
    17-35mm 2.8
    f/11
    1"
    iso 100
    5250K

    ND64x
    GND 0,9
    Polaritzador 112mm

  2. #2
    Moviment de l'aigua, moment escollit, composició, colors…. Quina preciositat de foto!. Felicitats, Toni.

  3. #3
    Como siempre en tus fotos el "momento agua" es el óptimo. Ese azul del hielo es asombroso y esos rayon antcrepusculares...¡buf!

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Un altre regalet que ens fas del teu viatge.

    Perqué no puges aquesta serie a REPORTATGES?
    Si estàs d'acord, et mouré aquest post allà.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Una pasada de imagen!! Los trozos del glacial aún no han perdido su color característico que has plasmado perfectamente. Enhorabuena.

  6. #6
    Gracies!
    Jaume, cap problema!
    Juan, gracias, depende del día tienes unos u otros, trasladados por la marea.... ese día no pude elegir uno con buen rastro de agua, pero ya me bastó con el regalo del cielo...:-)

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Una maravilla de escena. Personalmente ese color azulado del hielo siempre me ha gustado.
    Una pasada. Fotofindera.

  8. #8
    Jo ja saps que no en sé com per a jutjar tècnicament una foto però, personalmente, aquesta em deixa sense paraules. Quina marevella.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •