Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Thinking.....

  1. #1

    Thinking.....

    Jugant amb la llum continua i la profunditat de camp... Na Maty, una presiositat de model...

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: maty 2.jpg 
Visitas: 598 
Tamaño: 22.7 KB 
ID: 6509

  2. #2
    Sí, una preciositat de model… una preciositat de llum. Una preciositat de foto!!

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Totalment d'acord amb el comentari de'n Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Una preciocitat de tot...
    Fantastica suavitat
    Es pes de sa foto no está bè 22,7 KB
    .

  5. #5
    Em sembla que la pèrdua de pes és deu a que el costat vertical medeix 900 px quan el límit del foro està establert en 800 px.

    Anant a la foto, només puc dir que m'encanta tan la iluminació (softbox lateral?) com per l'expresió de la model. La mirada cap a baix d'ella li dona un plus.

    Em xoca una mica que hagis tallat els colzes d'ella, és per qualque motiu en concret?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Em sembla que la pèrdua de pes és deu a que el costat vertical medeix 900 px quan el límit del foro està establert en 800 px.

    Anant a la foto, només puc dir que m'encanta tan la iluminació (softbox lateral?) com per l'expresió de la model. La mirada cap a baix d'ella li dona un plus.

    Em xoca una mica que hagis tallat els colzes d'ella, és per qualque motiu en concret?
    No. El límit de pixells pel costat vertical és 1024. El que passa és que sempre recomano no sobrepassar els 800px per evitar tenir que fer scroll.
    La compressió de la foto de'n Toni deu ser per altre motiu.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    D'acord, Jaume.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Lo más difícil creo que es conseguir una buena iluminación y una pose atractiva. Aquí ambos temas están más que bien resueltos. Buen retrato.

  9. #9
    Anant a la foto, només puc dir que m'encanta tan la iluminació (softbox lateral?) com per l'expresió de la model. La mirada cap a baix d'ella li dona un plus.
    ei joan Antoni...merci....
    la il·luminació és un focus de 1000w de quars amb un beuty dish amb difusor... a l'altra banda, un reflector blanc..

    El colzes? fàcil: enmarcar la part de baix... quan surt tot el colze, me molesta molt ja que és com si no cabás... wn aquests casos m'agrada tallar zonez com colzes o caps....

  10. #10
    Merci per s'explicació, Toni.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •