Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Soul...

  1. #1

    Soul...

    Començ aquest tema amb una crida al retrat en blanc i negre....

    Ted Grant, deia que "quan fotografíes a la gent amb color, fotografíes les seves robes, però quan ho fas en blanc i negre, fotografíes la seva ànima"

    En aquest retrat vaig posar tota la meva paciència en esperar una reacció de ternura (que eren moltes) d'aquesta mare dolça, tenint la sort que la carusa de la filleta demostrava el bennestar del nou nat... Just tenia uns dies...

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: dolc?ura.jpg 
Visitas: 642 
Tamaño: 56.6 KB 
ID: 6504

    Dslr
    85mm
    f/1.4
    1/60
    llum de xenon.

  2. #2
    Gran composició, mirada tendra de la mare, la mà de la mare acaronant el nadó, un fons que no distreu… Quin gran retrat!. Coincideixo amb en Toni que aquest retrat "ha" de ser en blanc-i-negre. Felicitats, Toni.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Com diu en Vicenç, Un Gran retrat y mágrada molt.. tambè en blanc negre

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Indiscutiblement perfecte.
    Enhorabona , Toni!.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Compositivament la veig perfecte.

    M'agrada molt la iluminació que li has donat a la presa, tan sols em molesta un poc (i açò és filar molt prim) el reflexe de la part superior del front de la mare.

    Em pots dir com vas iluminar l'escena?

    Per jo, un retrat, guanya molt si és en blanc i negre. La cita que has posat, ja l'havia llegit en altres llocs i potser, fins i tot tu, ja l'has emprada altres vegades i la compartesc al 100%.

    Em pots explicar quin mètode segueixes per fer la conversió a blanc i negre?

    M'encanta la tendresa que transmet la foto, vas captar un moment molt especial i el vas saber plasmar molt bé. Enhorabona!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Fotaza chaval. Composición, tratamiento...una pasada.

  7. #7
    Em pots dir com vas iluminar l'escena?
    clar que si Joan Antoni... com sa de na Maty: llum de quarz de 1000w amb beauty i difusor.... reflector a l'esquerra

    processat de bn... el mateix des de fa anys....començ amb lab i llavors amb màsqueres de cap de contrast i mapes de degradat vaig acabant sa imatge. El petit virat que hi ha sempre és el mateix... (ho tenc com a acció i així m'estalvii feina)

    merci

  8. #8
    Certament ses accions estalvien molta feina.

  9. #9
    Preciosa Toni! m'agrada molt.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •