Página 3 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 21 al 30 de 32

Tema: Viatge a Mongolia

  1. #21
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 6.jpg 
Visitas: 94 
Tamaño: 271.0 KB 
ID: 6531


    Familia Von Trapp... Vull dir, Von Mongol jeje

    Hi havia un fotògraf "oficial" i només vaig poder fer-la d'aquesta perspectiva, a la dreta des fotògraf i just després vaig rebre una reprimenda... però quant va veure que no era per negoci sino per turisme va passar de jo.
    Última edición por Carlos Permuy; 05/09/2016 a las 07:25

  2. #22
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Bona, Carlos!.
    Si no arrives a donar-nos aquestes explicacions segur que t'aguéssim criticat coses.
    Sabent que és quasi un robat, la trobo molt bona.
    Sigue, sigue.
    M'agrada aquest joc !

  3. #23
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Chico menudo colorido, y menuda experiencia. Fantástica vivencia

  4. #24
    Bona paleta de colors. M'agrada tal cual sense que els personatges mirin a la càmera.

    Potser havies d'haver inclòs al fotògraf oficial a l'escena
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #25
    Respecte la reprimenda que ens comentes, ben fet, d'haver fet la foto primer. De vegades és millor demanar disculpes que demanar permís . Respecte la foto, hi trobo algun detall menor fàcil d'arreglar i que no cal ni comentar, perquè l'escena (i gràcies a que els personatges no miren a càmera), és molt bona. L'expressió de cara d'alguns d'ells (la noia de l'esquerra) és per enmarcar.

  6. #26
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Presentacion-91.jpg 
Visitas: 83 
Tamaño: 112.2 KB 
ID: 7126


    Kirgistán, llac Song-Kul. A 200mm amb es 18-200 que, com ja sabeu, es molt bla però es paissatge ho valia.
    Última edición por Carlos Permuy; 28/11/2016 a las 11:43

  7. #27
    Tens tota la raó, Carlos, el paisatge s'ho valia. I crec que et pot quedar una foto molt, molt atractiva si la cuides una mica. Et diré el que jo faria i, després, tu mateix. La retallaria per sota perquè es veiés només el prat on pasturen els animals (crec que el primer pla i el tros de bassa distreuen, més que altra cosa). S'haurien de corregir llums i contrast (els núvols i les muntanyes podrien quedar de conya). Un cop corregit això, veuràs que la saturació -sobretot del cel- ha augmentat molt i queda artificial, lletja. Doncs apa, a baixar saturació. Si et ve de gust, prova-ho, i després decideixes. Realment, el paratge és molt bonic.

  8. #28
    La familia Trapp me recuerda a una familia Trapisonda (un grupito que es la monda) que salía en los tebeos antigüos (allá por el neolítico)

  9. #29
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Muy Buena , Carlos una familia con unos colores fantasticos !!

  10. #30
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    SEguir les indicacions de'n Vicenç pot arrodonir aquesta bona foto del llac Song-Kul (vaja nom!)
    M'agrada aquest joc !

Página 3 de 4 PrimerPrimer 1234 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •