Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: boca plena!

  1. #1

    boca plena!

    Una de les il·lusions més grosses des viatge que he fet era capturar els frarets pescant. Un bon amic fotògraf, que hi havia anat una setmana abans, me va dir que no en va trobar gaire i que tots ja havien deixat els nius....

    Trobava rar que ja no hi fóssin perquè, segons havia llegit, fins el mes de d'octubre no regressen a les costes d'Escòcia....

    Vam arribar a Vik per planificar la sortida de lluna a un lloc fantàstic, quan em vaig adonar d'uns tubs de PVC que sobresortien de la terra amb una anella platejada cada un amb una inscripció. Estava davant una colònia enorme de Puffins!

    Vaig guaitar al penyasegat i allà eren!! formaven una balsa a la mar i cada 10' alçaven el vol per tornar a la colònia amb peixos a la boca...

    En vaig comptar un milenar, entre madurs i immadurs... Patosos a terra però ràpids i amb vol impresionant. Vaig observar i estudiar el seu moviment... havia de triar focal i velocitat d'obturació... no era fàcil pel seu vol erràtic...

    Unes quantes fotogtrafíes i d'enfora vaig veure que un d'ells venia cap a jo i carregat... L'AF dinàmic de 21 punts de la D500 no va fallar. El 80-200mm també es va comportar de dalt de tot.

    8 peixos duai a sa boca!
    Un dels somnis fet realitat.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: fraret2w.jpg 
Visitas: 875 
Tamaño: 483.6 KB 
ID: 6476

    D500
    200mm
    f/5,6
    iso 1600
    1/2000"

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    He gaudit intensament la foto i el seu context.
    M'alegra molt veure i sentir com t'omple de goig la vivència i, com no, la foto.
    N'estic ben segur que tots els companys de FF celebraràn aquest triomf teu.

    P.D.: Com sabeu tots, per confeccionar les Edicions FF, em nudreixo gairebé sempre de les fotos que pujeu al FòrumFF. Dóno per sentat que el fet de publicar-les aquí, em dóna carta blanca per editar-les després si són seleccionades. Tenint en compte la enorme importància d'aquesta foto del fraret pescador, Toni, em confirmes que està lliure per ser editada?.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    molt bona Toni!

  4. #4
    Tenint en compte la enorme importància d'aquesta foto del fraret pescador, Toni, em confirmes que està lliure per ser editada?.
    merci Jaume. Cap problema!

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastica!! Toni

    Enhorabona

  6. #6
    Digna del National Geografic la del glotón este.

  7. #7
    Bona captura, Toni, ho dic per sa que vas fer tu amb sa càmera i també per sa que va fer el personatge de la foto, sembla que hagi obert una llauna de sardines i les hagi agafades totes de cop.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Im-presionante.
    Una maravilla Toni, felicitaciones.

  9. #9
    Impressionant !!

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    15 feb, 16
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    120
    Toni, t'ho he dit moltes vegades però ho tornaRé a repetir: NO T'ATURIS!!!! La teva mirada fotogràfica, la teva experiència, el teu creixement,............... són meravellosos!!!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •