Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Gavina

  1. #1

    Gavina

    Volia participar al tema del mes amb alguna foto però els animals no solen ser gaire protagonistes de ses meues fotos.

    He mirat la fototeca i he trobat aquesta foto feta el 2013 que, tot i que consider que no és una gran foto, em sembla vàlida per a compartir-la amb tots vosaltres en aquest espai de tema del mes.

    Dades Exif: Nikon D5000 amb Tamron 90 mm, ISO 200, vel. 1/1000, f/6,3. Ajustos generals en ACR.

    Nombre:  Atalis_0026.jpg
Visitas: 898
Tamaño: 444.5 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Doncs, aquesta imatge en suspensió de la gavina té la seva gràcia.
    Bona aportació.

    Mirant l'histograma, si tanques la corba per la part dels negres, és possible que millori.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    A veure qui em pot donar una explicació:

    Primer de tot, quan he editat la imatge en ACR he fet arribar l'histograma fins els dos cantells. He observat en altres ocasions que quan converteixo l'arxiu a l'espai de color sRGB l'histograma canvia i després del comentari d'en Jaume he pensat que era açò que havia passat, per tant he obert de nou l'arxiu en PSD per fer un ajustament de nivells i....sorpresa!!!! L'histograma de la foto ens diu que falta allargar la corba cap a ambdues bandes per tal de tenir del blanc fins el negre però en la capa d'ajustament de nivells no tenc marge de maniobra per que aquí l'histograma ja arriba a banda i banda.

    Vos deix la captura de pantalla....


    Nombre:  Captura pantalla.jpg
Visitas: 884
Tamaño: 252.4 KB


    Pd: Tot i que a la captura de pantalla que es veu (al menys amb el tamany de la pantalla on ara estic) sembla que l'histograma no arriba a banda i banda, si obriu la imatge en una altra pestanya i l'ampliau amb el zoom es veu clarament que a l'histograma d'ajustament de nivells arriba a banda i banda.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Gavina-JAG.jpg 
Visitas: 929 
Tamaño: 159.1 KB 
ID: 6453
    A mi em surt el mateix histograma, que arriva fins al final per ambdós costats. A partir d'aquí córro el cursor de l'esquerra (ombres) cap el teòric peu de corba.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Però si l'histograma ja arriba a banda i banda vol dir que hi ha blancs purs i negres purs, o no?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Vol dir que hi ha negres i blancs però, en aquest cas, molt pocs.
    Imagína't el mateix Histograma, però de barres.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Amb açò estam d'acord però si li don més negres, els pocs que ara estan al llimit, imagin que encara que sigui poc, quedaran passats de rosca i aquesta idea no m'agrada....no se si m'explic....

    A partir d'aquesta "discusió" (sempre de bon rotllo) no se si algú te prou coneixements com per donar una explicació convincent en quan a la diferència de visualitzacions d'un i altre histograma que abans he comentat (paleta histograma vs paleta ajustament de nivells).
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    M'agrada aquesta imatge de la gavina en suspensió i la netedat de l'aigua. Per jo l'histograma es correcte
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Joan, Histograma bo y foto també..

  10. #10
    Merci, companys.

    Sa foto va ser més ses ganes de participar en el tema del mes que no pas es fet de tenir una gran foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •