Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 15 de 15

Tema: Aixugant les orelles

  1. #11
    Jaume, estic molt content perquè crec que has tastat el "verí" del blan-i-negre i t'ha agradat. És un espai nou de creació i de recerca. Ja ho hem comentat màs d'una vegada, hi ha fotos que "han" de ser en color i n'hi ha d'altres que "són" en BN. No ara, perquè aquesta època convida a sortir de casa, però en alguna de les llargues tardes d'hivern et proposo que facis el següent exercici. Busca entre la teva fototeca aquelles fotos que t'agradin i que creguis que té més rellevància les línies i les formes que no pas el color. Quan les hagis triat fas dues coses: a) les passes a BN amb el mètode que més t'hagi agrtadat o convençut dels que has trobat a YouTube. b) Les passes a BN mitjançant ACR, clicant al la caixa "veure en escala de grisos" per fer-ho actiu i comença a jugar amb els lliscadors de les pestanyes de "luminosidad" i "saturación" de cada color, sense manies. Veuràs quins efectes tens en escala de grisos de cadascun dels colors!

    Felicitats, Jaume!

  2. #12
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Jeje, pot ser sí que em faltava un mínim de seguretat en el processat per "veure" més fotos que "són" en BiN.
    A veure si entenc el que em proposes:
    Parles de dos maneres alternatives a) i b) ? o que compari els dos mètodes amb la mateixa foto?.
    M'agrada aquest joc !

  3. #13
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Jeje, pot ser sí que em faltava un mínim de seguretat en el processat per "veure" més fotos que "són" en BiN.
    A veure si entenc el que em proposes:
    Parles de dos maneres alternatives a) i b) ? o que compari els dos mètodes amb la mateixa foto?.
    El que vull dir, Jaume, és que comparis els dos mètodes amb la mateixa foto, però no només amb una foto, sinó en varies. Que miris quin resultat t'agrada més, que analitzis amb quin mètode et trobes més còmode i segur treballant, qui és més flexible… quin tot, vaja. Per això et proposava de fer-ho en una (o les que calguin) de les llargues tardes d'hivern, perquè no es qüestió de treballar-hi mitja horeta i ja està, sinó d'anar provant, experimentant i trobant.

  4. #14
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..bon 'anims' et dóna en Vicens.. Jaumee...

  5. #15
    Enhorabona per perdre la virginitat en el món del blanc i negre!!! Amb s'edat que tens, ja tocava!!!

    Bromes apart. El sistema Rob-Carr l'he emprat alguna vegada i sa veritat és que és un sistema que m'agrada molt els resultats que obtens.

    Crec que és un encert, en aquest cas mantenir el color dels ulls.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •