Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Aixugant les orelles

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1

    Aixugant les orelles

    M'he llençat a la piscina i us presento un Blanc i Negre. Però com que no estic acostumat a aquests frivolitats, li he deixat l'iris del seu color.
    No sigueu durs amb mí, val?

    Nombre:  Atik-RobCarr-quasi.jpg
Visitas: 261
Tamaño: 576.0 KB
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Ostres, si, quines frivolitats això de fer fotos en blanc-i-negre!!!, ha, ha. No podem ser durs amb tu de cap manera, Jaume. Però a més, et diré que no només em sembla una foto simpàtica sinó que també és un bon blanc-i-negre.

  3. #3
    També penso que es una fotografia simpàtica i amb un bon tractament, crec que t'hi hauries de dedicar més sovint...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    No es blanc i negre. Els ulls son de color.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    A veure, per parts:

    "Picat" per el meu ostracisme monocromàtic (voluntari), vaig dedicar un capvespre sencer a estudiar cóm passar una foto (que ho mereixi) de color a blanc i negre (BiN).
    Concient que la simplèsa de desaturar no és el que toca, vaig trobar (com de sobres debeu conèixer) més d'un mètode per fer-ho. Youtube és una meravella.
    D'entre ells, de moment, m'he quedat amb el de'n Rob Carr i estic valorant el de'n Greg Gorman.
    D'aquí va sortir aquest BiN del nostre estimat Àtik.
    Després de deixar-me enduur pel meu instint cromàtic, vaig "veure" clarament que aquest BiN li aniría molt be els ulls amb seu color natural.

    LLuís, efectivament, no pot considerar-se una foto en BiN si hi ha color, clar que no. Però el processat ho és. Tant sols li he recuperat el color dels iris.
    Soc conscient que en un concurs de BiN hagués estat desqualificat o no haguessin admés la foto, però no ho presento a un concurs, sino als companys, per que em diguin si aquesta llicència que m'he permès, en aquest cas, la veuen positiva o no.
    També esperava que apreciessiu que, per primera vegada presento un processat "com il fault". La veritat és que la experiència ha estat molt agradable, perque he vist que el mètode aquest li treu molta qualitat a la foto.

    Veurem si, animat per aquesta sensació de foto ben processada, en faig més.
    Gràcies per la vostra tolerància davant la meva reticència al Blanc&Negre.


    Continuarà...
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..bona explicació i bona decisió Jaume,.. .. la simetria del encuadrament m'agrada... i com no sa mirada del gos...

    peró l'Àtik ja es blanc i negre..oi.? .. per tant...

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Xec Gomila Ver mensaje
    ..bona explicació i bona decisió Jaume,.. .. la simetria del encuadrament m'agrada... i com no sa mirada del gos...

    peró l'Àtik ja es blanc i negre..oi.? .. per tant...
    Ben vist , Xec.
    El fet de que es canet és blanc i negre i que la tovallola blanca, m'ho va posar a huevo,
    El "detallet polèmic" podría ser el meu atreviment de deixar l'iris de color. Però no em sap greu, m'agrada.

    El que importa de tot això és que he après a processar per a BiN i que m'agrada el resultat.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Jaume ( algún día tenía que llegar), me parece un comienzo muy pero que muy prometedor.
    Por decir algo, Quizá algo más de luces altas?.Los blancos vaya.
    De todas maneras has hecho trampa.
    Has escogido un guapearas para el retrato ( no se lo pienso enseñar a Elena.:mad

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Pepe Peñafiel Ver mensaje
    Jaume ( algún día tenía que llegar), me parece un comienzo muy pero que muy prometedor.
    Por decir algo, Quizá algo más de luces altas?.Los blancos vaya.
    De todas maneras has hecho trampa.
    Has escogido un guapearas para el retrato ( no se lo pienso enseñar a Elena.:mad
    Jajaja, cierto, me he aprovechado un poco del prota.
    Respecto altas luces, precisamente las bajé para no desviar la atención al personaje.
    Se puede probar, claro , igual tienes razón.

    NO le enseñes esta otra a Elena:

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF4793-RobCarr-8C.jpg 
Visitas: 189 
Tamaño: 256.9 KB 
ID: 6392
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Ufffff. Tendría que hacerlo por partes. Le puede dar algo si la ve de. Repente.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •