Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: El Señor de los gatillos

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1

    El Señor de los gatillos

    4 gatos 4, acompañaban a este senyor, quien , muy probablemente, les iba dando de comer.
    Cuando decidió volver a subir la rampa, me dí cuenta que pasaría frente la arcada tapiada, e intuí que podía quedar curiosa la escena.
    Lástima tanta tapia blanca. A ver si encontrais al 4º gato.
    Creo haber subido esta foto al foro.

    Nombre:  Fonduco-030-8CvFF.jpg
Visitas: 237
Tamaño: 767.0 KB

    D300 - ISO640 - f/9 - 1/320 - DF: 200mm (300mm en FX)
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    No rercordo aquesta foto, però això no vol dir res. Potser sí que l'havies pujat. Efectivament, el senyor passant davant l'arcada és un element important en la composició, a l'igual que ho és el primer gat sobre el fons clar de la barca. El fet que hi hagi "tanta" tanca blanca crec que no molesta. En canvi, crec que la composició guanyaria en força si la foto la retallessis just per on acaba la tanca blanca per la part superior, o una mica més avall.

    El quart gat? A veure, un cop descartada la zona d'aigua i tenint en compte que el senyor els hi estava donant de menjar, no podia estar molt lluny. No està girat, mirant cap el seu benefactor, i que es confon amb el color de les pedres?

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    1. Lo de retallar com dius, potser , vist per els teus ulls, millori la percepció de la fotografía. Però per els que coneixem el lloc i hem vist, de sempre, aquestes velles parets sense tapiar, ens semblaría injust retallar, com proposes, i excloure aquesta balconada i el pati interior amb un gran pi. El context, en aquest cas i per els qui ho coneixem, té un valor afegit.
    2. Efectivament , allà està el 4rt. gat.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    simpàtica imatge Jaume. ben trobada!

  5. #5
    Una escena molt ben vista, Jaume.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Molt bona i encertada Jaume.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Jaume
    Aquet senyor , es diu Tiago y es un gran pescador des port, ja es molt gran i no pesca , es un concu de sa meva dona.. jee

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Francisco Aviles Ver mensaje
    Bona, Jaume
    Aquet senyor , es diu Tiago y es un gran pescador des port, ja es molt gran i no pesca , es un concu de sa meva dona.. jee
    M'alegra saber quí és aquest senyor. Espero que no li importi haver sortit a FotoFinde.
    Si el veus, li pots dir que, si la vol, li regalo una còpia d'aquesta foto.
    Gràcies Xiscu!.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me gusta mucho el momento captado.

  10. #10
    Bona imatge i bon moment, Jaume. M'agrada com l'has composada... jo la veig monocroma
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •