Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Illa del Aire

  1. #1

    Illa del Aire

    Ja que estéis pujant fotos nocturnes de s'illa del Aire, he recordat de que en tenia una de guardada per fer sa meva aportaciò, encare que sense lluna.

    Iso 200; f/7,1; exposició 8 segons i distancia focal de 26 mm.

    Nombre:  DSC_8400-1024.jpg
Visitas: 819
Tamaño: 261.9 KB

  2. #2
    Bona composició, Raül, encara que la part esquerra potser quedi una mica massa "buida" (cal que sigui tan panoràmica?). Els colors, una preciositat. Bona foto, Raül.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La composició la imagino un pel diferent, però aquesta àncora deu pesar un poc per moure-la uns metres a l'esquerra, no?
    Preciosa panoràmica nocturna , Raül.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Per començar, supòs que aquesta foto va a tema del mes, no?

    Els tons, la nitidesa i la suavitat m'agraden molt, però, com indica en Jaume, la veig desequilibrada.

    Crec que es possible fer una composició millor en aquest sentit
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..una altre prespectiva de s'illa,.. bona Raul,... suposo que a la dreta ja devies tenir 'matolls' o colque pared de chalet,..

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Apart de lo que diuen, está molt bé Raul

  7. #7
    A veure:
    Pot ser si, la podria retallar per la part de l'esquerra ja que no aporta gran cosa.
    Per treure aquesta focal, vaig haver de recular bastant enmig del carrer i salvar una bardissa de primer pla que res aportava; per altre costat, a la dreta hi havia un cotxe aparcat al costat de la primera casa que hi ha edificada en aquest indret.
    Pot ser si tenia que haver-la penjat a les nocturnes, si creus Jaume que ha d'anar allà, canvía-la de tema.
    Moltes gràcies per vostres aportacions.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    ... Pot ser si tenia que haver-la penjat a les nocturnes, si creus Jaume que ha d'anar allà, canvía-la de tema.
    Moltes gràcies per vostres aportacions.
    Fet.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Arrib molt tard a comentar la foto, em sap greu, la setmana ha estat molt carregada de feina i gairebé no m'he pogut conectar.

    Estic d'acord amb tot el que han comentat els companys.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •