Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 28

Tema: ..amb el joc de la lluna.... 'inflant sa lluna..'

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851

    ..amb el joc de la lluna.... 'inflant sa lluna..'

    ..pues si,.. va ser una vetllada molt agradable,... sensa voler ens vam reunir uns cuants aficcionats,...

    .. (es contorn de sa lluna quedava axi tal cual,... deformada,. aquesta que comparteixo es tal cual sortida del 'forn',... .. explicació..? no la sé... segons sembla per es vent o sa boirina...)

    salutacions a-looots....

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _XEC7187 firma .jpg 
Visitas: 980 
Tamaño: 613.1 KB 
ID: 6250

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona , Xec!!!
    Els tres fotofinderos ens heu oferit , a qual millor, tres versions d'una sortida de lluna, que regala a la vista.
    Enhorabona.

    Has provat a contrastar un pel sa lluna?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..Jaume, gracies com sempre per estar aqui,.... -- e provat el que me recomanes, i mes que contrastar, ... m'agradat mes treure brillo a sa part de baix de sa lluna......

    ..gracies per els consells...

    ..Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _XEC7187 - okk  FF.jpg 
Visitas: 886 
Tamaño: 620.9 KB 
ID: 6252

  4. #4
    Realment vau aprofitar molt bé la sortida tots tres, Xec. Aquí ens ofereixes una altra magnífica presa amb un enquadrament diferent. Molt bona, Xec. Felicitats a tots tres pels resultats aconseguits . Amb quina distància focal està disparada, Xec?

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Ja posats, hi ha un altre tema : la pèrdua d'esfericitat de la LLuna. Podría ser un efecte òptic, però si ho comparem amb les fotos dels dos companys, sembla que no és aquesta l'explicació.
    Les proporcions de la foto de la lluna/far suggereixen un aplanament de la foto en sentit vertical.
    A cop s'ull sembla que el diàmetre horitzontal de la lluna és més gran que el vertical.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Ja ho he comentat a una altre foto, també aquí noto una deformaciò de la lluna. Per l'enquadrament: un 10.

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Amb quina distància focal està disparada, Xec?
    Vicens,.. esteiem a una distancia de 5 km +- del far, aquesta a 280 mm a FX - f/22, 3 s., ISO 500

    ..gracies com sempra per comentar..

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Ja posats, hi ha un altre tema : la pèrdua d'esfericitat de la LLuna. Podría ser un efecte òptic, però si ho comparem amb les fotos dels dos companys, sembla que no és aquesta l'explicació.
    Les proporcions de la foto de la lluna/far suggereixen un aplanament de la foto en sentit vertical.
    A cop s'ull sembla que el diàmetre horitzontal de la lluna és més gran que el vertical.
    Jaume, Raul,... ja coménto que la esfera de sa lluna no va ser rodona, peró, es tal cual sortia, (per cert, va pasar a tots els que eram alla, 7 aficcionats fotografs), i també demano a els experts l'explicació..? no la sé... segons sembla per es vent o sa boirina..del moment.?) ....

    .. ahh i ademes... no ho sé arreglar en edició, necessito un curs ràpid de PS.. .. no us sàpiga greu que os delati....(Bep / Joan A.)

  9. #9
    Xeeeec... açò entre amics no es fa!!!... jajajaja

    Sa veritat es que vaig optar per donar-li una una correcció vertical en ACR i ja que hi era vaig clonar un parell de bonys.

    PD: ja aclarirem comptes ja Xec. jajaja
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sereu.... i jo trencant-me es cap!!!!. :mad:
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •