Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Rumb a la lluna!!

  1. #1

    Rumb a la lluna!!

    Aqui vos poso una altra presa del mateix dia d'en Joan A. no pretenc competir amb ell ni entrar en comparacions, és un altre enquadrament diferent.

    ISO 800...........f/9.............vel. 1/5s...........focal 500mm................temp. 10.000K

    Nombre:  Lluna 1200-3.jpg
Visitas: 837
Tamaño: 685.3 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    C.....ns!!! ( ho sento, és el primer me m'ha sortit de lànima)
    Felicitats, Bep!.


    Si n'hi ha, Un poquet més d'aire per dalt, potser milloraría. (Ho he provat).
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..molt bona Bep,... es plus es aquesta estrella del far,..

  4. #4
    Joi tampoc he pogut deixar d'exclamar "cáspita", com en Jaume, quan l'he vist, ha, ha. Com que ja sé que no pretens competir amb en Joan A. ni entrar en comparacions, només diré que aquella foto (la d'en Joan A.) em va agradar molt i aquesta, com no, també. Realment espectacular, Bep. Veig que t'has currat de valent el tema de l'aberració cromàtica, o el que sigui . Felicitats

  5. #5
    Simplement preciosa.

  6. #6
    Gràcies amics!!

    En quant a l'aire per dalt, ho vaig valorar i amb aquest tall va ser com més em va agradar, ja que la resta era completament pla i llis.

    L'aberració cromàtica la vaig poder corregir be en ACR en aquest cas, però no així en altres. No entenc el perquè.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Gràcies per el comentari sobre la correcció de l'aberració cromàtica. Ens és útil saber-ho.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Bona foto Bep...!!!!
    Només dir el que he dit abans amb la deformació òptica de la lluna... Als meus ulls, m'agrada més la lluna deformada per l'il·lusió òptica que ens arriba, i que és aixi tal qual la veim... però és simplement una manera de pensar.
    Bona sortida, fotos !!!

  9. #9
    Aquesta es la versió bonyaguda, que no havia volgut penjar per no "descobrir" en Joan A. però és la que vaig pujar a instagram.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Lluna 1200-3-FF.jpg 
Visitas: 845 
Tamaño: 295.7 KB 
ID: 6263
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Veig que aqu hi ha un puntet d'aberració cromàtica, No?.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •