Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 11 al 20 de 25

Tema: Lluna plena darrera el far

  1. #11
    Trobo el moment fantàstic per aquesta exposiciò. A part de les diferents temperatures que estàn fetes les fotos, a sa den Xec veig una petita deformaciò del perfil de la lluna, són els meus ulls?

  2. #12
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    ... A part de les diferents temperatures que estàn fetes les fotos, a sa den Xec veig una petita deformaciò del perfil de la lluna, són els meus ulls?
    Sí, jo també ho comento en l'altre foto de'n Xec: https://www.fotofinde.com/showthread...flant-sa-lluna
    M'agrada aquest joc !

  3. #13
    Bona foto Joan Antoni... atractiva si.

    Des del meu punt de vista crec que el que costa planificar i fer una foto així, al natural, sense edició de cap tipus llevat de les bàsiques, no val la pena "eliminar" sa forma que tenia quan va sortir... La lluna a la sortida i posta mai serà redona, sino que, depenent de les capes d'aire que tenguis entre la tava càmera i la lluna, tindrà més o menys deformació, però aquesta és natural i no s'hauria d'eliminar... és el meu punt e vista

  4. #14
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Què és més "natural" la Lluna deformada tal com la veiem per efecte òptic de les capes d'aire (com ens explica en Toni), o la real, sense aquesta distorsió ?
    Tot és molt relatiu i, a les hores, ho hem de deixar a gust del autor o a gust del que visualitza una foto feta en aquestes condicions.
    I això ho puc afirmar ara, ara que sé la veritat del perquè veiem lluna deformada quant surt.
    Jo la prefereixo rodona.
    M'agrada aquest joc !

  5. #15
    Llavors Jaume si la vols redona, l'hauries de fer blanca i grisa ja que l'axatament i color van junts. Tot és així per el que he dit abans.... 😉 ;-)
    Resumint: cada fotògraf ensenya el que li agrada més.
    Salut!

  6. #16
    Està clar que va a gustos, i si en Xec no ens hagués "delatat" no crec que ningú ho hagués notat. En tot cas n'estic satisfet.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #17
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Antoni Cladera Ver mensaje
    Llavors Jaume si la vols redona, l'hauries de fer blanca i grisa ja que l'axatament i color van junts. Tot és així per el que he dit abans....  ;-)
    Resumint: cada fotògraf ensenya el que li agrada més.
    Salut!
    I com expliques les teves llunes naixents ben rodones i de color?
    M'agrada aquest joc !

  8. #18
    Com t'he contestat al post dn Xec:
    Les meves no surten de l'horitzo cap.
    La de la barraca mateixa, és un terrent alterós... A 70mts damunt el nivell del mar
    Última edición por Antoni Cladera; 27/07/2016 a las 17:13

  9. #19
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Et contesto a l'altre post.
    M'agrada aquest joc !

  10. #20
    Com que la discusió sobre si deformada o no l'hem repartida entre diferents fils, aquí tan sols vos diré que agraeixo molt les aportacions de cada un a on s'han expresat les diferents opinions.

    En el cas concret de la meva foto vaig optar per arredornir-la per tal de em fos més agradable a la vista.

    Estic d'acord amb el que comenta en Jaume en quan a criteris i gustos de l'autor que de manera més o manco accentuada els anem reflectint en cada una de les fotos que processam. Al mateix temps, entec i respect, altres opinions com la d'en Toni.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 3 PrimerPrimer 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •