Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Una altra tipus de fotografia nocturna.

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Una altra tipus de fotografia nocturna.

    Present la mateixa però amb el processament de color i blanc i negre, per saber la vostra opinió. Les dues m'agraden, del color els tons càlids i el blanc i negre tal vegada el caràcter que li dóna a la foto.
    Dades: Tocs de llanterna a ella. Iso 400 Diafragma f2,8 Velocitat 2,5 seg. Focal 17 mm Pes 451 kb i molta lluna
    Nombre:  Sessió amb models son Saura-26-Editar.JPG
Visitas: 815
Tamaño: 435.3 KB


    Blanc i negre:
    Nombre:  Sessió amb models son Saura-26-Editar-2.JPG
Visitas: 812
Tamaño: 451.9 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Guapa foto!
    Molt bona composició i enquadrament. M'agrada força ( no tant en B/N)

    Pensant amb com millorrar-la, suposant que així ho vulguis, em sembla que per repetir aquesta foto caldría pujar molt la ISO, amb el risc de que aparegui renou.
    Amb un f/2.8 crec que deu ser difícil aconseguir una profonditat de camp suficient i millorar l'actual.
    Per tant:
    Pujant ISO, tancant diafragma i disminuïnt temps d'exposició, si és que és possible fer-ho, tal vegada la foto milloraría en aquests detalls. És una hipòtesi, Cisco.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Coincidesc amb en Jaume en que la composiciò i l'enquadrament són perfectes. Per jo és una bona foto.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    Hola Cisco,-... es meu vot per sa de color,... .. -- lo unic en contra, per a jó,.. es sa posició de sa model,... me sembla que ella tindria que mirar un poc de costat al reflexa de sa lluna dins la mar,..


    ..(per cert, i ara que no ens sent ningu,... Cisco,.. un servidor, de jove, emprava aquet 'motiu' per lligar amb ses a-lotes, ... les lligava per anar a veura 'sa Lluna dins la mar'...... i a partir d'aqui,...jajaaa)

  5. #5
    Cisco, pel que ens demanes, el meu vot també és per la de color, en aquest cas. Aquests tons càlids que li has donat són molt bons. En canvi, la BN, no sé si és per aquest virat a blavós que no em convenç.

  6. #6
    Jo també em qued amb sa de color, bon enquadrament i composició.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Arrib un poc tard Cisco, la composició i enquadrament m'agrada, però em sobra llum al primer pla i pens que s'hauria pogut jugar més amb les diferents temperatures de l'escena.

    En tot cas, consider que és una escena mala de plasmar i que s'ha resolt bastant be.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •