Resultados 1 al 9 de 9

Tema: ... pista nord

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851

    ... pista nord

    un d'aquests pasats Disaptes... --

    Aeroport de Menorca,.. els avions s'aixecan sempre en direcció contrària al vent, aquest dia bufava Nord moderat, ... - extrem pista a direccion Nord, carretera de Sant Climent, Maó, .... 'bocata' i a esperar ....

    (crec que en Jaume en té una igual,... bonu,... parescuda ... )

    Nikon D750
    24-120 a 120 mm.
    f/ 4
    8 s.
    ISO 100

    Salutacions....

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _XEC7129---web-+-firma.jpg 
Visitas: 804 
Tamaño: 244.1 KB 
ID: 6182
    Última edición por Xec Gomila; 09/07/2016 a las 20:51

  2. #2
    Bona experimentació, Xec. M'agrada es fet de que es vegin els dos colors de les llums de babor i estribor de l'avió.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    Hola Joan A.,... pues si, va ser una bona experiencia,... .. ara aquets mesos a hi a molt mes moviment,... (s'ha d'esperar menys temps per veure aixecar-se colque avió...)

    ... per cert,... trob que vas bé,.. en l'aire es diu igual a la posició de ses llums, 'babor i estribor'...

  4. #4
    Si que es diu igual.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona Xec.
    Em fa especial il.lusió veure com has repetit la mateixa experiència, amb un resultat excel.lent.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Molt bona Xec, es una prova que tinc pendent de fer. Fixau-vos amb les llums de posiciò de l'aviò les trepidaciones que provoca quant aixeca el vol i una volta s'ha enlairat les dues llums segueixen amb uniformitat.

  7. #7
    Bona observació, Raul!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Molt bona Xec!! m'agrada la composició amb la pista com a base, veig les llums molt ben controlades i l'efecte tremolós de les llums al despegar.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Molt bona composició i molt bona edició. El resultat es clar, una molt bona foto. Veig que has sabut corregir amb mestria les llums originalment cremades en el moment d'enlairar-se l'avió. Felicitats, Xec.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •