Resultados 1 al 10 de 10

Tema: connexió

  1. #1

    connexió

    Crec que aquest illot el tenc de totes les maneres possibles que es pot fotografiar... jj és un lloc que està prop i polit alhora...

    l'única il·luminació aportada és la de la contaminació lumínica de snt Tomàs...
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: binigaus milkyweb.jpg 
Visitas: 929 
Tamaño: 371.3 KB 
ID: 6175

    D4s 24mm 20" f/2,8 iso 6400 3200K

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..ep aqui Toni,.. m'agrada sa potencia de sa nebulosa,.. ... i si que es veritat que es un lloc de facil acces... -- me dono compte que es final sa contaminació L. ens ajuda a llocs com aquet...

    Salutacions...

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastica !!

    Per jo de 10

  4. #4

  5. #5
    Molt bona Toni, m'agrada.

  6. #6
    Molt xula, Toni, la VL t'ha quedat molt bé i la nitidesa de s'illot de Binicudrell de dalt de tot.

    Ben aprofitada la CL
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Beneïda contaminació!.
    Preciosa. L'illot, de luxe.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8

  9. #9
    Bona Toni!! fa dos anys en Manel i jo vam fer una sessió similar.

    Darrerament no m'agraden tant les VL's tan potents, em semblen massa fictícies, però açò va a gustos, així resulta molt impactant.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Bona Toni!! fa dos anys en Manel i jo vam fer una sessió similar.

    Darrerament no m'agraden tant les VL's tan potents, em semblen massa fictícies, però açò va a gustos, així resulta molt impactant.
    Merci Bep!
    la Via lactia de per si ja és impactant, com els estels i els demés cosos celests. L'astrofotografia és la mescla de fotografia i astronomía i l'astrofotografia de paisatge, molt més fàcil que la despai profund (si no que te lo digan a ti, Juan ) te l'objectiu clar (i no ho dic jo) de fer una barreja al mateix temps de paisatge i aquests cosos celest, estels.... via làctia. Una de les coses que te en comú aquesta modalitat fotogràfica de la d'espai profund és acostar a l'observador una aproximació de la forma, colors reals... de la via làctia (en aquest cas) No hi cab per jo ara per ara un paisatge nocturn amb VL on Antares o Mart no siguin de color vermell (el revelat amb lightroom ha de ser acurat respectant aquests colors), apart és clar d'acostarse al volum i color també de les nebuloses i centre galàctic... Això sempre dependrà del fotògraf que és el que tria com vol fer i mostrar la foto.
    SEs fantàstiques fotos d'espai profund den Juan són impossibles sense una bona edició, això és clar, però es manten fidel als color i volum d'aquestes.
    El més important per jo és que tant la VL com el paisatge tenguin armonia.. que la VL no estigui com sobreimpresionada damunt el cel....

    Ara be, aquest rollo que vos he fotut deixa de ser important quan, com tu ben dius, hi juguen els gustos de l'artista.


    salut!!!!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •