Resultados 1 al 10 de 10

Tema: ... amb avió inclòs

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851

    ... amb avió inclòs

    .. ala idó,.. continuam amb nocturnes,.... sa contaminació L. no me desagrada,.... ahh.. i amb avió inclòs

    ..reencuadrada,..(minim),.. i una mica d'edició al cel,......


    ..Salutacions a tots,...


    Nikon D750
    f/4
    Expo. 26,3 s.
    ISO 1600
    focal 24 mm.


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _XEC1934---1º-ok-72-ppp-web FFF.jpg 
Visitas: 857 
Tamaño: 336.6 KB 
ID: 6169

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Guapa!

    Com t'ho has fet per iluminar la caseta? Teníes ajudants?
    Com d'altres, crec que hi ha un excés de llum a la caseta. Però, per reiteració, començo a pensar que a tu ja t'agrada així.

    El nivell horitzontal té una discreta rotació antihorària. És poc però, per a perfeccionistes com jo, molesta.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Aquest cel m'agrada més que ses altres que has penjat darrerament, també coïncideixo amb el comentari que te fa en Jaume referent a la llum de la caseta.

  4. #4
    Bona Xec!! en general la veig be, encara que m'agradaria veure una mica més de la VL, les "banyes" a la part de baix... i jugar una mica més amb les temperatures.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Bona foto si Xec..., simplement un poc subexposada la veig però les nocturnes son difícil de domar.....

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ,,gracies al-loots,.. per a jó, una nocturna perfecta me es prou dificil,.. peró estic content amb els resultats,...

    Jaume, no tenia ajudant, estava sol,... sa caseta, casi esta igual de cuant vaig disparar, era reflexes de llums de Ses Salines,.. com vaig comentar, nomes te una minima edició al cel...

    .. per la resta, .. me queda seguir 'jugant' amb edició...

    ..gracies i salutacions...
    Última edición por Xec Gomila; 08/07/2016 a las 18:42

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Apart de lo de la caseta,la foto está molt bé ..Xec

  8. #8
    El que més m'agrada és que hagis inclòs la caseta de vorera dins la imatge que ajuda a equilibrar la composició.

    Estic d'acord que les nocturnes son difícils de domar com diu en Toni. No és gens fàcil controlar i dominar totes les llums que intervenen dins una escena nocturna.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Nois, pels que sou tots uns mestres en fer nocturnes no diré pas res en contra de les vostres opinions en el sentit que segur que es pot millorar (com totes), però si em miro la foto detingudament, trobo que és una molt bona foto. La composició, impecable. La contaminació lumínica del fons i els seus reflexes, en aquest cas, li dóna un plus a la imatge. La caseta una mica massa il·luminada…?. Potser sí, però això és fàcil d'arreglar. Felicitats, Xec.

    Vaig que ho vas tenir tot en compte a l'hora de planificar la foto, fins i tot posar-te en contacte amb AENA per tal que et diguessin a quina hora passava l'avió.

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Vaig que ho vas tenir tot en compte a l'hora de planificar la foto, fins i tot posar-te en contacte amb AENA per tal que et diguessin a quina hora passava l'avió.
    ... 'poo zi..'. jajaa

    graciess al-loots....

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •