Resultados 1 al 10 de 10

Tema: S'Ajuntament de Ciutadella

  1. #1

    S'Ajuntament de Ciutadella

    Aquesta és acabada de coure. El passat dissabte van anar a fer una posta de sol al far de sa Punta Nati, ens quedarem a sopar per Ciutadella i desprès aprofitarem per fer alguna foto de la part antiga. Aquesta és una d'elles.

    Nombre:  DSC_8297-1024.jpg
Visitas: 812
Tamaño: 675.2 KB

  2. #2
    Bona foto, Raül. Crec que has fet un "revelat" de primera, tot i les dificultats que comporta una foto d'aquestes característiques. M'hi sobren, però, els dos fanals de la dreta, que no aporten res a la foto i atreuen massa la l'atenció. Si tu també penses com jo i a l'hora de fer servir les tisores, aprofites per treure la banda més clara de sota, millor que millor, no creus?

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Totalment d'acord amb en Vicenç. Fes-ho i veuràs com guanya la imatge.
    Ah!, si vols provar-ho, intenta baixar , encara que sigui poc, les altes llums dels dos fanals centrals: Imagen>Ajustes>Sombras/Iluminaciones>Iluminaciones (fot-li canya). A veure si val la pena.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..Raul, fantastica,¡¡... (i no es perque sigui Ciutadellenc,..) jejeee .. el primer que percebo, és la nitidesa,.... i (tal vegada si, que ses dos faroles de la dreta desviin sa vista,.. peró la trobo molt bona,..

    .. fins i tot el rellotge en hora jajaaa

    Salutacions...

  5. #5
    Has jugat molt be amb les llums, la temperatura la veig encertada. Estic d'acord amb en Vicenç amb el retall. Bona foto i exposició.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    molt bona Raul.... llevat del que t'han dit... de primera
    !

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Raul !!

  8. #8
    He seguit els vostres consells i la torno a pujar. Moltes gràcies.


    Nombre:  DSC_8297 recortada-1024.jpg
Visitas: 762
Tamaño: 753.2 KB


    Ara qui l'he tornada a pujar, veig que l'edifici està una mica desnivellat. En la fotografia original, vaig nivellar la ba balustrada del primer pla, ara qui l'he retallada me n'adono del desnivell.
    Última edición por Raul Sintes; 09/07/2016 a las 09:30 Razón: amplia descripciò

  9. #9
    Estic d'acord amb el que t'han dit fins ara. El retall que has fet millora la foto.

  10. #10
    Bona fotografia Raul, amb les rectificacions ha millorat.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •