Resultados 1 al 7 de 7

Tema: FotoFinde 223

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,207
    Blog Entries
    1

    FotoFinde 223

    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    ..com sempra... fantastica presentació,... sols una cosa, aquet FF223 no pasen soles ses fotos, as de clicar una a una ...

    graciess Jaume...

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,207
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Xec Gomila Ver mensaje
    ..com sempra... fantastica presentació,... sols una cosa, aquet FF223 no pasen soles ses fotos, as de clicar una a una ...

    graciess Jaume...
    Cert, però parlem de la presentació en PowerPoint, perque aquest vídeo de Youtube sí que és automàtic.
    Lo de la Presentació en PP està fet expressament, a petició d'un FotoFindero, i ho he volgut provar.

    M'agradaría saber com ho preferiu: passe manual o automàtic de 6 seg., com abans.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Mol bona ediciò Jaume. A veure, a jo se m'han obert de manera automàtica, el què no he pogut fer es posar-les a modo de pantalla sencera.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,207
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    Mol bona ediciò Jaume. A veure, a jo se m'han obert de manera automàtica, el què no he pogut fer es posar-les a modo de pantalla sencera.
    Automatisme: En Xec es refería a la Presentació en Power Point que us envío per correu , no a aquest vídeo.
    : Pantalla completa: Segurament serà una tontería, però... has activat la opció "ampliar a pantalla completa"?.

    Archivo adjunto 6162
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Una vegada més, gràcies, Jaume.

    No sé qui és el fotofindero que et va demanar el passi manual enlloc d'automàtic a l'arxiu que envies per correu electrònic (ni tens perquè dir-ho), però ja té un seguidor més. Passa que, independentment del temps que hi posis programat, aquest temps mai està a gust de tothom. Hi ha fotos que t'agrada contemplar-les amb més calma i… zas!, salta a la següent. No és que sigui molt importartant, però ja que tu també fas un referèndum…

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,207
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Una vegada més, gràcies, Jaume.

    No sé qui és el fotofindero que et va demanar el passi manual enlloc d'automàtic a l'arxiu que envies per correu electrònic (ni tens perquè dir-ho), però ja té un seguidor més. Passa que, independentment del temps que hi posis programat, aquest temps mai està a gust de tothom. Hi ha fotos que t'agrada contemplar-les amb més calma i… zas!, salta a la següent. No és que sigui molt importartant, però ja que tu també fas un referèndum…
    xist! No es pot parlar de política!

    Bromes apart, em va molt be el teu comentari.
    Si no hi ha moció en contra, d'ara en endavant, ho deixaré d'aquesta manera.
    Gràcies per la teva opinió, Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •