Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Bonanova

  1. #1

    Bonanova

    Dissabte passat vam anar a una nova localització a prop de Ciutadella amb en Bep, en Manel i jo. La idea era agafar la VL damunt ses cases del lloc, tot i que rebiem molta contaminació lumínica per la banda dreta, crec que vam complir l'objectiu.

    El tema del mes em ve pintat per a pujar aquesta foto:

    Nombre:  Bonanova_0018.jpg
Visitas: 823
Tamaño: 413.7 KB


    Exif: Nikon D610 amb Nikkor 50 mm, ISO 5000, f/1.8, velocitat 10 segons.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    Hola Joan,.... no me desagrada,.. la trobo molt 'suau',.. me referesc al cel,... sa VL s'aprecia poc, suposo que es per sa contaminació L. ?,...

    ...vols dir idó axi, que sa llum de sa casa, es sa propia contaminació de Ciutadella..?

    .. sa part fosque inferior no me acaba de fer,...i trobo masa contrast de llums,...



    ..per cert,.. es mes d'Abril ja va ser NOCTURNES tema del mes,..-... repetim..?

    Salutacions....
    Última edición por Xec Gomila; 05/07/2016 a las 18:27

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Xec Gomila Ver mensaje
    ..per cert,.. es mes d'Abril ja va ser NOCTURNES tema del mes,..-... repetim..?

    Salutacions....
    Uy, quin fall!
    Tens raó Xec. Es que.... no es pot estar en tot. Sort vostre.

    Be, ja que el mal ja està fet i tenim molts mesos per davant... ho deixerem en NOCTURNES-II. :o

    Per cert, Xec: aprofita el meu error i puja aquella nocturna tant xula que em vas mostrar !.

  4. #4
    Hola, Xec,

    Al cel no li he volgut fer un processat gaire agressiu tot i que, com tu ja adivines, sa contaminació lumínica no deixa apreciar sa VL prou bé.

    Tema iluminació: sa llum de ses cases prové majoritariament de sa CL de Ciutadella i aquesta mateixa CL projectava unes ombres molt fosques a la part del terra. Ho vam suavitzar una mica amb sa Ledlenser d'en Bep (que duu filtre càlid) però iluminant de manera molt indirecta.

    Jaume: a jo també em sonava lo de nocturnes però no passa res per repetir qualque tema.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Bona Joan.
    Sa fotografia és com totes ses altres arts, per exemple: a jo no m'agraden les pintures abstractes supòs que no les entenc, i em passa el matèix amb la fotografia, si és de nit, ho té que semblar, massa illuminaciò a una fotografia nocturna per jo la desmerèix.

  6. #6
    Gràcies, Raul, per aportar es teu punt de vista.

    Jo també pens com tu, que una nocturna ha de semblar que ho és nocturna, en aquest cas tens raó amb que hi ha molta il.luminació a l'edifici degut a la CL que li arribava....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Vaaaal, acceptem que potser té massa il·luminació, l'edifici, i que potser no sembla una foto nocturna. Però diré una cosa. M'agrada la foto. M'agrada en la concepció de la foto mateixa, m'agrada la composició i m'agrada els tons suaus que té.

  8. #8
    M'estimes massa, Vicenç, jejeje.

    Moltes gràcies!!!:o
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Primer de tot t'he de dir que vas fer una bona programació i acertada.

    En quant a la fotografia en qüestió, m'agrada la composició i el tractament, si be es ver que en quant a gustos diria que personalment, m'agraden una mica més càlides.

    Gràcies per compartir la sortida
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    cert que la VL no es nota gaire, però amb contaminació és difícil si... l'edifici a jo m'agrada amb volum i llevat d'un pèl d'excés de lñlum età molt be!

    ah... i no tenguis por amb l'iso puja a 6400 tranquilament!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •