Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Un poc més cap a la dreta.... (acompanyant la foto den Joan Antoni)

  1. #1

    Un poc més cap a la dreta.... (acompanyant la foto den Joan Antoni)

    Quan he vist la foto den Joan Antoni he pensat amb una que vaig fer temps enrera.... Vaig tenir el mateix problema visual.... el pes... Ho vaig aclarir jugant-me el físic deñ material (el meu no) ... tripode bossa... càmera tot corria perill...

    M'ha fet gràcia la imatge den Joan i és per això que vos mostr aquesta per veure com tres mestrescabvien la visualització d'un mateix lloc... Un lloc màgic on he fet fotos de grup, via làctia, postes i sortides de sol... allà me sent "aïllat" i me sent amo del que faig... no se... es Pont den Gil és un dels meus llocs fetitxe...
    salut i llum!!

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: gil.jpg 
Visitas: 876 
Tamaño: 539.1 KB 
ID: 5953

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    És una sort que coincidiu. Aquesta localització, pel que es veu i dieu, és màgica.

    Endavant, queden moooltes fotos per fer dés d'aquí.
    Però sigueu precabuts, cap foto, per bona que sigui, és millor que la vostra integritat física.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Sempre diferent!! bona presa.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Com diu en Bep, sempre és diferent quan hi vas a fer fotos.

    M'agrada sa presa i ben resolt el problema que he tingut jo a l'altra foto, vas assumir un risc important, Toni.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    Hola Toni, tota sa rao en que es un lloc magic.... i mes si de fons veus sa teua Mallorca....

    ... molt bona fotografia..... (

  6. #6
    Una precioisitat de foto!!!!. Crec que no cal dir res més. Felicitats, Toni.

    Tot el meu suport al comentari d'en Jaume, que cap foto, per bona que pugui arribar a ser, és millor que la integritat física del fotògraf.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •