Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 18

Tema: Un punt de vista diferent

  1. #1

    Un punt de vista diferent

    Dissabte matí vaig anar fins es Pont d'en Gil i, tot i que és un lloc on hi he anat moltes vegades a fer fotos, vaig trobar una situació nova per jo i que em va permetre tenir un punt de vista diferent d'es pont.

    Pel meu gust sa foto no queda compensada, ja que la part esquerra te molt més pes que la dreta, però des d'on estava situat no podia desplaçar-me més cap a la dreta i tampoc em volia situar més endavant per tal de que s'entrada d'aigua que hi ha a la part inferior dreta també sortís a s'enquadrament.

    Dades exif: Nikon D300 amb Tokina 11-16 a 13 mm, ISO 200, f/6 i velocitat 15 segons.

    Nombre:  Pont d'enGil_0046.jpg
Visitas: 723
Tamaño: 519.0 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Crec que la posició és molt bonai promet.
    Però no m'agraden gens les llums.
    No entenc que fessis una exposició amb tants segons, a ple sol i sense filtre ND.
    M'ho pots explicar?.

    Ara be, si el que ens volíes dir només era lo del emplaçament nou, val.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    No ho he comentat però si que hi havia filtre ND i filtre degradat pel cel, Jaume, d'altra manera no hauria estat possible fer-la amb tan de temps d'exposició.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Doncs, et confirmo que la exposició pot millorar.
    Has vist la zona fosca del cel , dalt a la dreta?. No lliga amb la resta. Imagino que és un artefacte del filtre degradat..
    La localització és bona,però.
    Jo crec que hi has de tornar i repetir la foto.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    En cuanto a la composición creo que desplazándote un poco a la derecha (si es que se podía, claro) la vista se dirigiría mejor desde el hueco de las rocas de primer plano hacia el forat del fondo. Por lo demás, me gusta el color y el cielo...salvo la zona fosca del ángulo superior derecho. Buf, gracias a vosotros voy a acabar escribiendo catalán...¡que me lanzoooo!

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    ... Buf, gracias a vosotros voy a acabar escribiendo catalán...¡que me lanzoooo!
    No caerà esa breva...
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    bona foto si.... conec be el lloc... sempre hi he anat acompanyat però... per trevessar cap a la dreta.... un poc perilloset si ho és... i no me diguis que no la coneixies a aquesta vista... jjjjj ( a s'expo de sa parroquia la vas veure)
    ës un lloc màgic si, i mil vegades hi anirem i altres mil trobarem un lloc nou... d'això es tracta... de trobar la màgia dels llocs...
    salut i molta llum!
    Última edición por Antoni Cladera; 17/05/2016 a las 07:07

  8. #8
    A pesar del desequilibri que comentes, m'agrada com t'ha quedat. Supòs que no et podies desplaçar cap a la dreta per mor del mal estat de la mar...

    Potser l'hora no era la més adequada, però està ben treballada.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Gràcies a tots pels vostres comentaris.

    La zona fosca del cel és intencionada per part meua, però sembla que no ha agradat la idea, jejeje, que hi farem....

    Toni, tens raó que amb lo de s'expo de sa parròquia, però jo no hi havia baixat mai fins aquest lloc i per descomptat no havia fet cap foto des d'alla baix. Tot i que hi he estat també moltes vegades fent fotos en aquest indret i també el consider un lloc fetitxe per a mi, aquesta ubicació era nova per jo.

    El desplaçament cap a la dreta es pot fer, assumint un risc important. Amb la mar en calma jo encara m'ho pensaria dues o tres vegades abans d'arriscar-me però amb la mar moguda que hi havia aquell matí i estant ben tot sol allà baix no me la jug ni en broma, ja que estas baix una barbacana i si et fas mal és molt difícil que qualcú s'en pugui adonar per ajudar-te.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Permeteu-me una elucubració, sense haver-hi estat. Però, pel que dieu, em pregunto si sería una idea molt desgabellada dur fermat un arnés d'alpinista?.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: ArnesAlpinistaFotografia.jpg 
Visitas: 773 
Tamaño: 383.8 KB 
ID: 5957 el preu no és obstacle: 35€
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •